Aviseringar
Rensa alla

Om er partner näckar ihop med andra, åsikter!??


Ämnesstartare

It was a loooong time ago jag skrev här nu..... men detta forumet är ju den enda självklara stället för att "normalisera" sina tankar på (ibland!).

När man är i ett förhållande så blir man ju lite "hjärntvättad" ibland av varandras åsikter... vad är normalt och inte i en relation osv.

Nu ber jag om er åsikt ang. denna frågan (dock speciellt anpassad till er kvinnor):

- Vad får ni för känslor om er partner(kille) skulle bada näck ihop med ett gäng andra näckbadande människor/kompisar OCH det fanns tjejer med? Dvs skulle ni ha nåt emot om andra tjejer skulle se er kille näck!? (i en sån situation).


   
Citera

Hade inte uppskattat det [crazy]

Edit: Hade varit mer ok om jag fick vara med [wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

- Vad får ni för känslor om er partner(kille) skulle bada näck ihop med ett gäng andra näckbadande människor/kompisar OCH det fanns tjejer med? Dvs skulle ni ha nåt emot om andra tjejer skulle se er kille näck!? (i en sån situation).

Inte Gugge:

Hade inte uppskattat det

Jag har frågat EN annan person innan jag gick in här... tydligen (såklart iofs) finns det åsikter som lyder att hon ej uppskattar om HAN ser andra tjejers tuttar.. men hon brydde sej inte om nån såg hans pillevink.


   
SvaraCitera

Kunde inte brytt mig mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Edit: Hade varit mer ok om jag fick vara med

akejj.. så du anser int att det berör dej att andra tjejer ser din kille naken... och nu du är med å näckar samtidigt!? [bigsmile]


   
SvaraCitera

oerfaren:

men hon brydde sej inte om nån såg hans pillevink.

Skulle inte uppskatta att han tittade på andra nakna tjejer eller att andra tjejer hade titta på honom naken [crazy]


   
SvaraCitera

oerfaren:

så du anser int att det berör dej att andra tjejer ser din kille naken... och nu du är med å näckar samtidigt!?

Nä, då får jag ju också se en massa nakna tjejer och killar [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Skulle inte vara bekväm med det. Men samtidigt skulle jag tycka att det är okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Kunde inte brytt mig mindre.

Ooh.. önska jag hade det tänket!! Jag känner att nakenheten i ens förhållande är något genuint för OSS, att dela det med andras ögon känner jag att det spräcker ett band mellan oss. Om det nu sker med flit dvs... (inte om nu nån faktiskt råkar se honom).

Inte Gugge:

Skulle inte uppskatta att han tittade på andra nakna tjejer eller att andra tjejer hade titta på honom naken

komiska e just att jag bryr mej int ett skit om han ser andra nakna tjejer.... tycker jag e samma skit samma å kolla på porr haha, rör mej int ryggen.

Inte Gugge:

Nä, då får jag ju också se en massa nakna tjejer och killar

hahaha... ajo, fast jag ser gärna, men ingen för se det som tillhör mej [cool] *skratt*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Skulle inte vara bekväm med det. Men samtidigt skulle jag tycka att det är okej.

hmm okej... så du skulle godkänna det, men int gilla det!?


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

Hade inte uppskattat det [crazy]
Hade varit mer ok om jag fick vara med


   
SvaraCitera

oerfaren:

hmm okej... så du skulle godkänna det, men int gilla det!?

Min hjärna skulle säga att det faktiskt är helt okej. Men jag skulle inte vara bekväm med det.
Hon skulle alltså få, och jag skulle sitta hemma och känna mig lite dum.


   
SvaraCitera

Myksa:

Min hjärna skulle säga att det faktiskt är helt okej. Men jag skulle inte vara bekväm med det.
Hon skulle alltså få, och jag skulle sitta hemma och känna mig lite dum.

Ungefär så jag menade också [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Min hjärna skulle säga att det faktiskt är helt okej. Men jag skulle inte vara bekväm med det.
Hon skulle alltså få, och jag skulle sitta hemma och känna mig lite dum.

hm okej.. men är det då okej om du inte känner dej bekväm med situationen?
jag känner mej inte ett dugg bekväm med att andra tjejer skulle se min kille naken. alltså är det inte okej för min del...... men samtidigt är det inget jag kan styra över tydligen, han får göra som han vill?


   
SvaraCitera

vad skulle problemet vara [confused]


   
SvaraCitera