Aviseringar
Rensa alla

om facebooks dålighet


Ämnesstartare

Leijonsparf:

tillkortakommande

Leijonsparf:

lång, och således bra

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Facebook är överskattat. [rolleyes]

ja. men det säger ju inte särskilt mycket.

stefan87:

[tired]

jag upplever att du är rätt kort mot mig just nu, det är ju inte särskilt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag upplever att du är rätt kort mot mig just nu, det är ju inte särskilt bra.

jag tycks ha fått kortslutning i hjärnan, och kan därför inte komma med någon bra kontring.. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

All pr är bra pr


   
SvaraCitera
Tyrael

Leijonsparf:

din mamma är patetisk, således är du patetisk av hävd. så börja vara konstruktiv, nu.

haha det skall vara "således är jag patetisk, sant!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

jag tycks ha fått kortslutning i hjärnan, och kan därför inte komma med någon bra kontring.. [cry]

[smile]

isola:

All pr är bra pr

jag är osäker på om "pr" som begrepp kan användas i det sammanhanget. public relations som allmänt område handlar väl mer om typen av uppmärksamhet än om uppmärksamheten i sig.

Tyrael:

haha det skall vara "således är jag patetisk, sant!"

tänkte säga något om din mamma, men hon är rätt respektabel i jämförelse med dig, så det är opåkallat.


   
SvaraCitera
Tyrael

Leijonsparf:

tänkte säga något om din mamma, men hon är rätt respektabel i jämförelse med dig, så det är opåkallat.

du fastnade vid 10 år, förstår förstår. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag är osäker på om "pr" som begrepp kan användas i det sammanhanget. public relations som allmänt område handlar väl mer om typen av uppmärksamhet än om uppmärksamheten i sig.

Var också osäker, men eftersom facebook är såpass utbrett så kan det ju ses som en form av pr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

du fastnade vid 10 år, förstår förstår. [zzz]

när du uttrycker det så kan jag väl tillägga att din mammas val av skola under din grundskoleperiod antyder att hon inte bryr sig särskilt mycket om dig. din svenska är dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Var också osäker, men eftersom facebook är såpass utbrett så kan det ju ses som en form av pr.

du missförstår mitt ifrågasättande. public relations handlar om sättet som uppmärksamheten och/eller marknadsföringen genomförs på, snarare än uppmärksamheten i sig. således är "all pr är bra pr" något annat än "all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet".


   
SvaraCitera
Åtta

Jag vill påstå att det är mer patetiskt att ha en bandsida på Facebook än att ha ett personligt konto. Har man en bandsida så innebär det att man lurat i sig själv att Facebook är ett bra sätt att marknadsföra sig. Ett personligt konto kan man justifiera genom att säga att man bara har det för att spela Bejeweled Blitz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag vill påstå att det är mer patetiskt att ha en bandsida på Facebook än att ha ett personligt konto. Har man en bandsida så innebär det att man lurat i sig själv att Facebook är ett bra sätt att marknadsföra sig.

bra eller inte, det är onekligen ett sätt att marknadsföra sig, och som jag förstått det så kan facebook vara ett rätt bra medium för viral marknadsföring. det är väl i princip det som är syftet med sidan, eller iallafall dess funktioner.

Åtta:

Ett personligt konto kan man justifiera genom att säga att man bara har det för att spela Bejeweled Blitz.

kan detta inte göras med ett bandkonto?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

du missförstår mitt ifrågasättande. public relations handlar om sättet som uppmärksamheten och/eller marknadsföringen genomförs på, snarare än uppmärksamheten i sig. således är "all pr är bra pr" något annat än "all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet".

Beror ju på hur man gör det. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker om fishville och farmville


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Beror ju på hur man gör det. [no-no]

vad menas?


   
SvaraCitera