Aviseringar
Rensa alla

Om hon inte gillar mej tbx ska jag då ge upp?


Ämnesstartare

Hej, jag gillar en tjej som jag e kompis med.
Vet inte om hon vet att jag gillar henne, sen vågar jag inte säga något för jag tror att de skulle förstöra våran vänskap typ...
Har inte frågat henne om hon gillar mej, men tror verkligen inte de, tror hon bara vill va min kompis.

Men asså om hon inte gillar mej lixom vad gör jag då?
Min själva fråga e, om jag gillar någon som inte gillar mej tillbaks, ska jag då kämpa lr ge upp bara och hoppas känslorna försvinner? om jag ska kämpa isf hur?


   
Citera

gillar hon dig inte får du nog lära dig att komma över det


   
SvaraCitera

MESSARN:

Har inte frågat henne om hon gillar mej, men tror verkligen inte de, tror hon bara vill va min kompis.

Då känns det ju som att det är bättre att inte säga något och behålla henne som kompis istället.


   
SvaraCitera

Findus:

Då känns det ju som att det är bättre att inte säga något och behålla henne som kompis istället.

if you never try ask, then you'll never know... [no-no]


   
SvaraCitera

Sendjil:

if you never try ask, then you'll never know...

Sant, men är det värt att riskera vänskapen?


   
SvaraCitera

MESSARN:

om jag ska kämpa isf hur?

Samla hårlockar, sitt utanför hennes hus om nätterna, ring upp hennes mobil och flåsa för att sedan lägga på [blush]


   
SvaraCitera

Findus:

Sant, men är det värt att riskera vänskapen?

nej det har du rätt i, man ska behålla de vänner man redan har [wink]


   
SvaraCitera

Sendjil:

nej det har du rätt i, man ska behålla de vänner man redan har

Haha ja, man vet aldrig när man hittar en ny xP


   
SvaraCitera

Findus:

Haha ja, man vet aldrig när man hittar en ny xP

vet man inte? [wink]


   
SvaraCitera

är inte så farligt om hon inte gillar dej, finns ju en anledning till varför killar är starkare än tjejer[wink]


   
SvaraCitera

Sendjil:

vet man inte?

nä sånt vet man aldrig! 😛


   
SvaraCitera

Fel forum.

Men angående kärlek, om hon verkligen nekar dig, då kan du ha hopp och fortsätta tro att hon är den rätta... Eller så kan du ta och se om det finns den mer verkliga "rätta" personen för dig där ute...

Hon är din själsfrände? maybe... maybe not.

Följ hjärtat, om du söker andra för att se om det finns den rätta någonstans bortom hennes värld, så är det humant, och bra.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

kebu12:

är inte så farligt om hon inte gillar dej, finns ju en anledning till varför killar är starkare än tjejer[wink]

[badgrin][badgrin][party][bigcheers]


   
SvaraCitera