Aviseringar
Rensa alla

Om inte Romarriket hade splittras!


Evro:

varför skulle han bli bög?

Han knarkade ju?

Alla som knarkar blir homosexuella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Alla som knarkar blir homosexuella.

äp äp äp... inga såna dumheter!? [no-no]


   
SvaraCitera

Marfus:

äp äp äp... inga såna dumheter!?

Har du knarkat? [cry]


   
SvaraCitera

Hela Sverige kulle vara om UM[smile]


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Då hade hitler blivit bög[surprised][surprised]

höhöhö


   
SvaraCitera

TZ Arietis:

höhöhö

[mad][blush]


   
SvaraCitera

Ur ett homosexuellt perspektiv så skulle nog situationen vara mycket schysstare i och med att homosexualitet var, jag vet inte om jag ska säga socialt accepterat, men det var inget man ryckte på ögonbrynen över (kan tillägga att jag snackar om romarriket innan ärketönten Jesus sabbade allt med sitt kristna drabbel). Nu är det förvisso så att i dagens samhälle så har mer eller mindre tabun försvunnit men tänk då att romarriket är ett samhälle med 2500 år på nacken nånting. Hade förmodligen utvecklats avsevärt mer tills idag...
Men den största anledningen till att jag säger att situationen vore schysstare är att männen (i alla fall partricierna då de är de enda jag sett byster av. Plejberna hade nog inga cash att mejsla för) var så jäkla snygga. Och det här kommer ifrån en non-homosexuall fella'. Har ett foto av en byst föreställandes Caligula här över min datorskärm och damn, jag säger bara det, den killen var het. Hela den julianska kejsargrenen är ju så att man får "bad fantasies".

Varsågoda, fruitcakes. Nu har ni nåt att göra ikväll:

Gaius Julius Caesar Octavianus


   
SvaraCitera

Alla stora imperium är dömda till fördärvet förr eller senare... Och kom igen? Romarriket i över 2500 år? Vore som att stora delar av Europa hade styrts som Sovjet, fast med högre teknik förutsättning och folkets välmående vore bättre...


   
SvaraCitera

Finns det några romare kva-ar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Finns det några romare kva-ar?

ja du e min romerska krigare [cute]


   
SvaraCitera

Marfus:

ja du e min romerska krigare [cute]

xD


   
SvaraCitera

Hade Tyskland inte stabbat Ryssland i ryggen hade vi alla varit nazister eller kommunister. YEY!! [party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Alla stora imperium är dömda till fördärvet förr eller senare... Och kom igen? Romarriket i över 2500 år? Vore som att stora delar av Europa hade styrts som Sovjet, fast med högre teknik förutsättning och folkets välmående vore bättre...

Ja vi hade talat samma språk och vara mer enade.. och sluppit världskrigen bland annat...


   
SvaraCitera

Marfus:

Ja vi hade talat samma språk och vara mer enade.. och sluppit världskrigen bland annat...

Sluppit och sluppit... Skulle kunna tänka mig att det blivit en del inbördeskrig och dessutom lever jag hellre i lossas frihet än i ett förslavat samhälle [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns en Kalle Anka pocket som behandlar det här. Om du har möjlighet kan du kolla upp Kalle Ankas Pocket nummer 247 Fotbollstokig!. Där är det med ett avsnitt när Musse komme in i en tidsvirvel och kommer till en tid där rommarriket aldrig splittrats.


   
SvaraCitera