Aviseringar
Rensa alla

om jag slutar vara en fobisk galenpanna


Ämnesstartare

så ska jag åka till en soldränkt paradisö och instifta den nya revolutionära kulturrörelsen. varje namnlikhet med ett statligt norskt produktionsbolag är oavsiktlig.

rörelsen skall ha som huvudåtagande att sprida min högst subjektiva men ändå skarpa och innehållsrika idé om vad ärligt, sannfärdigt och progressivt skapande är för något.

detta innebär en bannlysning av allt svårtillgängligt och exklusivt, ett ständigt sökande efter naturlig varseblivning, okonstlade relationsmönster och biologisk anpassning som motvikt till det civilisatoriska förfall vi står inför, och de förklemade, ömkliga, syntetiska och attitydstint kompromissbehäftade kulturuttryck som resultera.

visionen måste eftersträvas genom en transcendental estetik som ser till den otvunget självrannsakande skapelseprocessens epistemiska fördel, och tar formen av en kontinuerlig immanent kritik.

jag kommer att vara supreme DJ och spela godbitar främst från stilarna italo disco, goatrance och techno. exempel följer.

det visuella tilltalets essens återfinns tydligast i bilder som dessa, där skaparen uppgått i ett modus av introspektiv fission, av konceptuell mutation, av stilla flöde:

Image

Image

Image


   
Citera
Ämnesstartare

kommer detta ske inom en snar framtid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hoppas att det kan ske innan 2020 i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hänger med till ön iaf, så mkt kan jag säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

härligt, ju fler dess bättre och ensam är inte stark, även om själva lyckan uppkommer spontant i en människa. den måste ju odlas kollektivt av ett starkt men flexibelt samfund som präglas av de insikter och det avspända införlivandet av dessa.

den måste främjas, den måste komma till tals, den måste få existera.


   
SvaraCitera

är du skåning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

är du skåning?

nej, jag är från stockholm. varför undrar du?


   
SvaraCitera

Brk g:

nej, jag är från stockholm. varför undrar du?

för att du skrev fobisk. har bara hört skåningar använda det. eller ja, dom säger fobik, men tänker att det är samma sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

för att du skrev fobisk. har bara hört skåningar använda det. eller ja, dom säger fobik, men tänker att det är samma sak.

vad menar de när de säger fobik?

jag menar fobisk som i fobi, sociofobi, nekrofobi, koprofobi, etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

vad menar de när de säger fobik?jag menar fobisk som i fobi, sociofobi, nekrofobi, koprofobi, etc.

Fubbick är på skånska ungefär en dryg idiot, dock så används det (enligt egen erfarenhet) mest av äldre personer eller personer som bor på landsbygden.

http://sv.wiktionary.org/wiki/fubbick


   
SvaraCitera

Brk g:

jag menar fobisk som i fobi, sociofobi, nekrofobi, koprofobi, etc.

hahah, oj, läste det inte alls så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byråkratjäveln:

Fubbick är på skånska ungefär en dryg idiot, dock så används det (enligt egen erfarenhet) mest av äldre personer eller personer som bor på landsbygden.

http://sv.wiktionary.org/wiki/fubbick

härligt dialektalt särdrag må jag säg

igår berättade sarkasmen för mig att choklad omtalas i neutrum på skånska. ett choklad.

glädjande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad] tkr om fobisk galenpanna-brk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra låt fin kille :)=


   
SvaraCitera