Aviseringar
Rensa alla

Om kommunkation här på um


Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Att man ska trycka ner andra?

Ja när folk är i grupper och kanske identifierar sig med dessa grupper så blir det så här ibland.

kulturmarxisten:

[smile]

Trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Nej, det är mycket saker jag inte kan.

rätt dåligt du borde lära dig allt innan du äns pratar med ngn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja när folk är i grupper och kanske identifierar sig med dessa grupper så blir det så här ibland.

Aha, jo sant. Visar inte det på deras uppfattade underlägsenhet (inte faktiskt underlägsenhet), om de känner ett behov av att trycka ner andra? Sedan så kan motsatta också vara sann att man låssas vara schysst för att visa sin överlägsenhet inför sigsjälv på något sjukt sätt.

ennie:

rätt dåligt du borde lära dig allt innan du äns pratar med ngn

Det vore optimalt. Du vet att jag alltid tyckt du varit intressant och spännande va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Fd Asha m.fl

Det var som fuck. Hade inte kunnat gissa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Det vore optimalt. Du vet att jag alltid tyckt du varit intressant och spännande va?

tänker inte äns svara på detta föro lämpande men skriv ett pm ir nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Visar inte det på deras uppfattade underlägsenhet (inte faktiskt underlägsenhet), om de känner ett behov av att trycka ner andra?

Nej inte nödvändigtvis men ibland kanske, men det handlar väl om ett sätt att bygga upp sig själv som en rolig och söt jävel ibland men det kan också vara så att man bara genuint ogillar någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ja, men det är ingenting att göra åt, så man måste tvinga sig att vägra bry sig om sådant.

Jag är intresserad av hur väl kommunikationen fungerar. Sedan så är inte det heller något man har egentlig kontroll över, men det är något som man möjligen skulle kunna göra något åt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nej inte nödvändigtvis men ibland kanske, men det handlar väl om ett sätt att bygga upp sig själv som en rolig och söt jävel ibland men det kan också vara så att man bara genuint ogillar någon.

Klart, men folks åsikter är ganska ointressant. Det är inget man har någon kontroll över. Som jag nyss sa, kommunikationen har man möjligen möjligenheten att påverka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar eran "kommunikation" ni skriver om töntiga saker som jag inte bryr mig om!"!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, samma här, e snäll egentligen! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mm, samma här, e snäll egentligen!

Kram! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du heter Ernst eller hur? Du beter dig som en Ernst...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

Du heter Ernst eller hur? Du beter dig som en Ernst...

Hur beter sig en Ernst? [confused]


   
SvaraCitera