Aviseringar
Rensa alla

Om man ångrar sig?


Ämnesstartare

Vad händer om man fått barn och sen ångrar sig och inte vill ha det längre? Typ tröttnar eller inte orkar med det?

Är det bara att adoptera bort det då?
Obs inte sagt att jag själv ångrat mig utan jag bara undrar vad som händer om man inte vill ha barnet längre.


   
Citera

Man dödar det.


   
SvaraCitera

man får stå för att man var korkad och trodde man ville ha det och behålla det som ett straff för all framtid


   
SvaraCitera

Retroaktiv abort.

Eller adoption.


   
SvaraCitera

lägg det i en korg utanför barnhemmet, knacka påoch spring därifrån[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efter läst eran inlägg i denna tråd så skulle jag inte tvivla på en sekund på att alla här skulle bli toppen föräldrar


   
SvaraCitera

skulle bli en toppen förälder


   
SvaraCitera

Man dödar sig själv.


   
SvaraCitera

tror man kan adoptera bort det, kanske


   
SvaraCitera

Förr satte man ut barnen man inte ville ha i skogen^^


   
SvaraCitera

Jag skulle ställt det på disken på Akuten, för där sitter det ju alltid nån, och gått därifrån. Man kunde sätta fast en förklaringslapp på den oxå.


   
SvaraCitera

Lämna det vid sommarstugan. Så gör man ju med katter och ett barn har ju inte högre värde än t.ex en katt.


   
SvaraCitera

Slashy:

efter läst eran inlägg i denna tråd så skulle jag inte tvivla på en sekund på att alla här skulle bli toppen föräldrar

haha [bigcheers]

Man får stå ut, vadå ångra sig ? öh .. nej det finns inget ångra i ordboken när det gäller att man har VALT att skaffa barn.


   
SvaraCitera

Man ber någon ta med ett valfritt tillhygge så de får slå skiten ur en för att ha fattat det beslutet från början. Sedan ett straffknull på det, så att den de som skaffat det oönskade barnet har en fobi för sex i resten av sitt liv.


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Man får stå ut, vadå ångra sig ?

Känns som att det skulle bli en bra uppväxt för barnet, att hela tiden veta att föräldrarna egentligen ångrar sig men "står ut". [zzz]


   
SvaraCitera