Aviseringar
Rensa alla

Om man inte sväljer, vad är mest praktiskt?


Ämnesstartare

Oväntad:

Fett koolt att tala med sin partner

Kan jag lova [party]


   
SvaraCitera

Säg bara att du ibland inte pallar? Vad ska han göra åt det liksom, munknulla dig med tvång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight_:

Hur funkar det att låta det rinna ner för kuken bara, utan 'några som helst åtgärder'[smile]

Skulle du gilla att ditt pubishår blev helt jävla ingrott med sperma som man i princip blev tvungen o klippa bort ><?

Nej inte precis.


   
SvaraCitera

örat är ett ganska bra alternativ


   
SvaraCitera

Ta det i ansiktet 😀 Skithett!


   
SvaraCitera

Moonlight_:

Hur funkar det att låta det rinna ner för kuken bara, utan 'några som helst åtgärder'

Eller ta satsen i ansiktet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tvåan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight_:

Det är ju inte alltid man har papper till hands.

Sperma blir rinnigt och kletigt, bästa är att svälja :p Eller så kan man ha en handuk eller ta en gammal t-shirt eller whatever man hittar nära sägen och torka. Låte det rinna blir inge mysigt :p


   
SvaraCitera

Ett seriöst förslag: Ta på honom en kondom. Den sammlar upp allt jättefint. I och för sig blir det kanske inte lika härligt med en "inplastad" kuk, men bättre än papper va?


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Skulle du gilla att ditt pubishår blev helt jävla ingrott med sperma som man i princip blev tvungen o klippa bort ><?

woot är det seriöst så illa`? det har jag svårt att tro, eller, jag tycker inte det är så svårt att få bort.


   
SvaraCitera

Moonlight_:

vart ska jag göra av sperman!?

Sätt fingret framför urinröret och håll kvar den där inne. Häng sedan upp honom i kuken så att sperman rinner tillbaks.


   
SvaraCitera
jonta

Moonlight_:

Hur funkar det att låta det rinna ner för kuken bara, utan 'några som helst åtgärder'[smile]

not najs >_<
Ta det i handen då och gå och skölj av eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Janbananberg:

boxxy

rage.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

woot är det seriöst så illa`? det har jag svårt att tro, eller, jag tycker inte det är så svårt att få bort.

Hände mig iaf, tjejen va inte sugen på o svälja o riktade bort kuken, kom lite här och var xD

Iof kanske man inte blir tvungen o klippa bort det, men d tar ju iaf 2 tvättningar^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

Greger_EFG: Skulle du gilla att ditt pubishår blev helt jävla ingrott med sperma som man i princip blev tvungen o klippa bort ><?

woot är det seriöst så illa`? det har jag svårt att tro, eller, jag tycker inte det är så svårt att få bort.

Jag menar, tjejer som inte rakar sig, hur tror ni det är för dom vid vanligt samlag? Eller om man sprutar utanför, det är väl lika illa. Och sperma i håret är inte heller smidigt. Men det går ju bort med vatten, jag håller med, så himla farligt kan det inte vara..

jensflens:

Ett seriöst förslag: Ta på honom en kondom. Den sammlar upp allt jättefint. I och för sig blir det kanske inte lika härligt med en "inplastad" kuk, men bättre än papper va?

Varken han eller jag kunder runka av honom när vi försökte 'lyxvarianten' en gång.. Det funkade bara inte, vi lyckades inte lista ut hur man skulle lyckas med det..

Men jag har kommit på en bra grej nu inatt när jag låg sömnlös[wink] Jag kan ju typ be honom 'lära mig' hur jag kan runka av honom och fånga sperman i papper (som han ju gör när han själv runkar) och förklara att fastän jag tycker det är mysigt och upphetsande att suga av honom så är det ibland mer praktiskt och kul att variera sig med att bara runka honom och slutföra det på det viset också, och då vet jag inte hur jag ska göra med sperman.. så det kanske vi kan öva på..??

Så får jag (och han) en mysig stund i samma veva.. [bigsmile] Det kan han ju inte ta på fel sätt..! För det är ju typ så jag menar.. om han ligger och pullar mig och jag runkar honom och man inte orkar ta det längre liksom..

Gött, vad himla smart man är på natten..[bigcheers]


   
SvaraCitera