Aviseringar
Rensa alla

om man ligger runt tappar man självrespekten då?


Ämnesstartare

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

LoL är bra, den som hävdar annat har inte testat det. HoN kan jag inte uttala mig om men det skall ha rätt keff balans vad jag förstått.

Har bara testat jättelite. Det är säkert bra om man inte har spelat dota innan. För mig, som spelat dota i så många år, känns det helt fel att gå ner till ett "simplare" koncept. Även om det finns fördelar med Lol.


   
SvaraCitera

Ser inte varför man skulle göra det.


   
SvaraCitera

Randroid:

men det skall ha rätt keff balans vad jag förstått.

Den enda obalansen är att de spyr ut nya heroes, vilket gör att det blir instabilt.
Eller iaf för mig och min nalle puh-hjärna, som enbart kan spela hederliga gamla dota-heroes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan väl tappa självrespekten efter en person. Beror på dig och inte antalet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemos:

man gör det ju för att man "gillar" nån och inte bara för att typ 100 pers.

Det får ju stå för dig isåfall. Om det är så du känner, då är det väl så för dig.

lemos:

tycker nog att man ska ha ett hum iaf vem om det är innan man hoppar i säng med dem eller är det bara jag?

Kan vara klokt, men alla är inte kloka... och vissa är kloka på ett annat sätt, OCH för vissa är det kloka något annat (som fungerar för dem). [crazy]

Det beror väl på anledningen att man har sex med. Är det något destruktivt är det nog ingen bra idé att ligga runt med halva Sveg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du kan väl tappa självrespekten efter en person. Beror på dig och inte antalet.

oavsätt vilken persoen det är kan man väl knappas må bra av om man ligger med ja säg sådär 200 pers halva sveg eller typ en porstutierad lär nog inte känna självrespekt dock är inte det riktigt samma sak men lite jag tror ingen mår jätte bra av det i längden typ 1000 pers hej hej lol eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Det får ju stå för dig isåfall. Om det är så du känner, då är det väl så för dig.Kan vara klokt, men alla är inte kloka... och vissa är kloka på ett annat sätt, OCH för vissa är det kloka något annat (som fungerar för dem). Det beror väl på anledningen att man har sex med. Är det något destruktivt är det nog ingen bra idé att ligga runt med halva Sveg.

haha vad betyder destruktivt goggla det just men stod om förlorad datormäng [tired] sen tycker jag åtminstonde att man ska ha ett hum pgr av många sker ja tex aids kan var en anledning 😛 ålderskillnad någon vad är ok?? ingen svarade [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ah, gissade att det var en hon eller lol-grej. Men trodde högre om dig än att spela sånt tjafs![no-no]

League of Legends knäcker Dota/HoN [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

League of Legends knäcker Dota/HoN

dont even go there.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

dont even go there.

I went there, and if you try League of legends you will understand why [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

I went there, and if you try League of legends you will understand why

Som sagt, ser inte anledningen att gå över till ett mindre komplext spel när jag spelat dota i sex-sju år.


   
SvaraCitera

Jag tror inte att man tappar självrespekten per automatik bara för att man ligger runt, däremot tror jag att man kanske blir utsatt för nedvärderande kommentarer och blir sedd som mindre värd av människor i ens omgivning, och det i sin tur kan mycket väl göra att självrespekten försvinner och självkänslan sjunker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Som sagt, ser inte anledningen att gå över till ett mindre komplext spel när jag spelat dota i sex-sju år.

Verkar som att du måste bryta ett dåligt mönster 😉
Men hey, ifall du är beroende be my guest, men du missar något ;D byebye


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bästa spelet ever haah shit kul att kaxa sig 😛 säga att man är pro och få ks osv osv ^^[cool]


   
SvaraCitera