Aviseringar
Rensa alla

Om man ser en umare.


Ämnesstartare

Jag tror jag ser en umare, är det hen? Ska jag hälsa? Omg, tänk om det inte är en umare, och vad ska jag säga? "Hej är du en umare?".... nej det låter ju jättedumt!

Jag tänkte att alla umare skulle ha någon hemlig hälsning typ "Ursäkta, jag glömde min klocka på um, skulle jag kunna få veta vad klockan?"

Eller något helt annat.

Vi borde ha en hemlig hälsning i alla fall.


   
Citera
Ämnesetiketter
NEMI
 NEMI

Var övertygad om att jag såg en igår.. det vore nice med en någon form av spec hälsning i sann frimuraranda Rodnar


   
SvaraCitera

Hej [användarnamn] bör fungera, annars undrar de bara vad du menar och "oj jag trodde du var någon annan"


   
SvaraCitera

Violine: "Hej är du en umare?".

been in that situation, ej så farligt pinsamt faktiskt såvida man inte råkar vara bekant till människan i fråga dårå     


   
SvaraCitera

Violine: Vi borde ha en hemlig hälsning i alla fall.

this


   
SvaraCitera

När baconar narvalarna? *tips fedora


   
SvaraCitera

en gång frågade en umare jag såg på klubb1 om det var jag som var från ungdomar.se

sa nej va menar du, vad är det?? o gick därifrån RodnarRodnar
men sen snackade vi


   
SvaraCitera

Har aldrig hänt och kommer sannolikt aldrig hända.


   
SvaraCitera

S3ON:

been in that situation, ej så farligt pinsamt faktiskt såvida man inte råkar vara bekant till människan i fråga dårå     

haha biblioteket : D


   
SvaraCitera

siceps : haha biblioteket : D

haha exakt, du anar inte hur många jag o gruvan tvingades knacka rygg på innan vi fann dig helllrrrrrr! 🙂


   
SvaraCitera

kör en hederlig gangster hälsning 


   
SvaraCitera

S3ON:

haha exakt, du anar inte hur många jag o gruvan tvingades knacka rygg på innan vi fann dig helllrrrrrr! 🙂

Rodnar 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Kronotomi:
Hej [användarnamn] bör fungera, annars undrar de bara vad du menar och "oj jag trodde du var någon annan"

Kan vara farligt om det är någon med konstigt/roligt namn dock.. typ Kukoxo RodnarJag har gått fram och frågat en gång! Och det var han Party


   
SvaraCitera

Hade hälsat


   
SvaraCitera

kukoxo: en gång frågade en umare jag såg på klubb1 om det var jag som var från ungdomar.se

Du är ju knappt aktiv här längre och vad ska din profilbild föreställa?


   
SvaraCitera