Aviseringar
Rensa alla

om man ska tro på spöken?


Ämnesstartare

1 såg en mans spegel bild i balkong fönstret.
2 såg en man i vardagsrummet.
3 såg en kille stå vid min säng.
4 såg skellet skallar snurra runt i taket.
5 såg en skugga gå förbi köket.
6 såg en man i mormors rum.

hallucinationer eller äkta?


   
Citera
Ämnesstartare

ti-92:

äkta

Creepy!! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg en man i mormors rum.
kunde ha varit kvinna också, eftersom jag såg det i svart.
men antog att det var en kille så fort jag fick syn på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du schizofren?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta låter väldigt läskigt, tar du inga mediciner som får dig att hallucinera eller nåt?


   
SvaraCitera

Vi har andar hemma hos oss. Vi tycker dock inte att det har varit stora problem. Dörrar som öppnats och stängt här och var. Min syster och min mamma drar till sig andar väldigt lätt. Dem får gång på gång kontakt med andar och det är lite creepy. Saker har ramlat ner från bokhyllorna och jag har vid något tillfälle sett en skugga i hallen... Det kan vara verklighet! [smile] I vår förra lägenhet hörde morsan någon som ropade på henne. Sedan dröjde det inte länge tills alla garderobsdörrar öppnades och slogs igen med en rejäl kraft. Det är mystiskt. Men vi är inte rädda! Oroa dig inte. Det är inte andar man ska vara rädd för. Det är de levande som är farliga.


   
SvaraCitera

ti-92:

man

ti-92:

man

ti-92:

mans

Pedos ?! [tard]

ti-92:

kille

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång såg jag ett spöke [censur] Började i min mormors förra hus uppe på vinden där allt var mörkt och knäpptyst (!) fast med lite knarrande när man gick och i fönstret där såg man bakom sin spegelbild en man som stod där eller det var nog mer av en pojke egentligen han såg rätt glad ut och sade att han hette Peter och hade en egen hund där uppe vi hade rätt kul tillsammans.


   
SvaraCitera

Tror på sånt [no-no] Men inte filmversionen däremot [cute]

Men detta låter som något i stil med hallucinationer:

ti-92:

4 såg skellet skallar snurra runt i taket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, du blir stalkad! :):):):)

Nej, men ärligt du är paranoid eller så tar du upp din webcamera och spelar in en helnatt eller dag för att se om något är så som du säger (om du nu är så besatt av denna tanke)

Kan säga att min flickvän tror på sådant, men det är inte problem för mig.
Hon tror på djävulen och demoner.
Ibland när jag kommer in i rummet så måste jag svara så att hon vet att det är jag, eller om det är mörkt då är hon livrädd.[rolleyes]

Lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Är du schizofren?

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Detta låter väldigt läskigt, tar du inga mediciner som får dig att hallucinera eller nåt?

Nej såg dem när jag var liten.
förutom mannen i min mormors rum som jag såg i förregår..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

förutom mannen i min mormors rum som jag såg i förregår..

Sa denna "mannen" något till dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

eller om det är mörkt då är hon livrädd

haha[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Sa denna "mannen" något till dig?

nä, tände lampan. hade typ en mardröm så när jag vakna och vände mig stod en man där. men typ som en gestalt, han var skuggad. såg inte ögonen, så satte jag mig upp helt chockad och tände lampan. skit stressad.


   
SvaraCitera