Aviseringar
Rensa alla

om man spyr blod


Ämnesstartare

Nintendos BFF:

låt halsen vila lite och ta det försiktigt med naglarna bara. om det inte blir värre eller du börjar få andra problem av det, så är det nog ingen fara => tare lungt med kräksandet bara

bra plan, kör på det. tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gud vad vidrigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast det är ju aldrig bra att kräkas, om man inte fått i sig ngt kroppen blir sjuk av, villsäga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

fast det är ju aldrig bra att kräkas, om man inte fått i sig ngt kroppen blir sjuk av, villsäga.

fett är livsfarligt, tänker jag. var bara tvungen att säga det. är nog ganska larvigt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

magsjuka:

fett är livsfarligt, tänker jag. var bara tvungen att säga det. är nog ganska larvigt..

jag tror att du i längden mår bra av att få hjälp med din ätstörning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jag tror att du i längden mår bra av att få hjälp med din ätstörning

hmjo, går redan i terapi men inte just för äs. men får väl lite hjälp för äs där också, kanske inte så mycket som skulle behövas men iaf.


   
SvaraCitera
sincan

magsjuka:

länken funkar inte, men det låter hemskt intressant.

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/serious-mass-5455-g


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/serious-mass-5455-g


herregud. 1250 kalorier per servering. fascinerande.


   
SvaraCitera
sincan

magsjuka:

herregud. 1250 kalorier per servering. fascinerande.

Meningen är att man ska gå upp med den.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Meningen är att man ska gå upp med den.

räknade ut det, söte.


   
SvaraCitera

När blod reagerar med magsyra blir det mörkt till färgen, nästan svart.
Spyr man mörkt/svartfärgat blod, betyder det att blodet kommer från magen. Man bör då genast söka vård, då tillståndet kan vara livshotande.

Spyr man däremot rödfärgat blod, betyder det att blodet kommit till på vägen ut. Det är vanligt att något fint blodkärl i halsen brister medan man hulkar och har sig. Detta är helt ofarligt.


   
SvaraCitera

magsjuka:

fruktar att det är något sådant, skulle ju helst undvika att åka till sjukhuset då de antagligen räknar ut hur det ligger till. då blir det liv i luckan på bup och hemma, fruktar jag, och det är väl det sista jag behöver just nu. men det är ganska nödvändigt att kontakta sjukhuset eller?

kom blod några gånger när jag petade för frenetiskt med tandborsten
är inte farligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

magsjuka:

är det nödvändigt att kontakta sjukhus då? om det bara är lite blod, kan man vänta och se om det försvinner typ? eller bör man åka till sjukhus direkt?

Nej, det betyder att man inte ska dricka mer vin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade bara gått och lagt mig, nyktrat till och hoppats det ordnar sig dagen efter.


   
SvaraCitera