Aviseringar
Rensa alla

Om man tycker om nån..


Ämnesstartare

Om man verkeligen tycker om nån men aldrig lixxom träffat den och den bor långt bort men det känns rätt ska man åka till den dårårårå?


   
Citera

åka till den[rolleyes]
berätta mer så jag förstår sammanhanget


   
SvaraCitera

liidian93:

Om man verkeligen tycker om nån men aldrig lixxom träffat den och den bor långt bort men det känns rätt ska man åka till den dårårårå?

hur länge har ni pratat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

hur länge har ni pratat?

ett tag.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

åka till den
berätta mer så jag förstår sammanhanget

lixxom träffa personen irl..


   
SvaraCitera
Tuvan

Ja det tycker jag. Det var så jag träffade min sambo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liidian93:

Om man verkeligen tycker om nån men aldrig lixxom träffat den och den bor långt bort men det känns rätt ska man åka till den dårårårå?

Vilka argument talar emot att du skulle åka?


   
SvaraCitera

liidian93:

ett tag..

hur länge?säg,allt är relativt,jag har pratat med en pojk i 1,5 år som jag bodde 50 mil ifrån förut,nu bor jag 3 mil ifrån,vi är bra vänner och jag tycker om han sjukt mycke,som vän och mer och vi har inte träffats än,men snart.

men att åka långt för att träffa nån man bara pratat med en liten stund är idioti enligt mig.


   
SvaraCitera

Tözen:

men att åka långt för att träffa nån man bara pratat med en liten stund är idioti enligt mig.

Exakt så tycker jag också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

men att åka långt för att träffa nån man bara pratat med en liten stund är idioti enligt mig.

okay [blush]

Lalle NÄTVANDRARNA:

Vilka argument talar emot att du skulle åka?

värkar så

Tuvan:

Ja det tycker jag. Det var så jag träffade min sambo.

coolt [y]


   
SvaraCitera

levautanperfektion:

Exakt så tycker jag också.

precis,hade jag fortfarande bott 50 mil ifrån honom och vi kännt varandra i 1,5 år och ingen press för vi bara är vänner,då hade jag lätt kastat bort 1000 spänn för att hälsa på,men inte nån månad,då känner man varandra knappt :S


   
SvaraCitera

Vem är det du tycker om? Jag kan hålla hemlisar.


   
SvaraCitera

Tözen:

men inte nån månad,då känner man varandra knappt :S

ja, 1,5 år är mycket. riktigt så länge behöver man ju inte vänta, men förstår att man gör det när man bor så långt ifrån varann,

men nej, inte om man bara snackat i nån månad, det är alldeles för lite. man ska lära känna varann först, and thats it[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

men inte nån månad,då känner man varandra knappt :S

OK ^^


   
SvaraCitera

levautanperfektion:

men förstår att man gör det när man bor så långt ifrån varann,

asså,jag är inte redo för d,d som är problemet,tycker om han för mycke än sålänge och jag tror inte att jag duger,inte redo,men snart


   
SvaraCitera