Aviseringar
Rensa alla

Om någon hade en crush på dig


Ämnesstartare

Tänk dig en person du aldrig pratade med, men som såg bra ut (enligt dig) och verkade helt normal. Om du sedan fick reda på att den här personen hade en extrem crush på dig, skulle du bli äcklad eller smickrad? Och vad skulle du göra?


   
Citera
Ämnesstartare

inbakadkanin:

Om du sedan fick reda på att den här personen hade en extrem crush på dig, skulle du bli äcklad eller smickrad?

smickrad

inbakadkanin:

Och vad skulle du göra?

Ingenting då jag och personen i fråga skulle vara otroligt olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle be personen att fara åt helvette.
naj det skulle jag int

Skulle försöka lära känna människan, vad mer kan man göra liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sådant smickrar.
Men känner jag ingen speciell dragning i övrigt så tar jag inga initiativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ingenting då jag och personen i fråga skulle vara otroligt olika.

Varför tror du det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inbakadkanin:

Om du sedan fick reda på att den här personen hade en extrem crush på dig, skulle du bli äcklad eller smickrad?

Beror helt på vem personen är och vad jag själv känner för den

inbakadkanin:

Och vad skulle du göra?

Om det nu är så att jag inte känner samma så.. Ja det beror på om personen vet att jag vet. Isåfall skulle jag förklara läget för denne, kanske börja prata och umgås mer med en för att se om jag kanske utvecklar ömsesidiga känslor.
Ja det är väldigt svårt att veta eftersom det beror mycket på vem personen är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inbakadkanin:

Varför tror du det?

För att jag inte förstår hur man kan kära ner sig i en persons yttre, för mig är det bara ett plus. Det käns ganska ytligt att gilla någon på grund av hur de ser ut, kåthet är ju en sak men ja...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smickrad som fan men skulle nog inte göra så mycket. skulle isåfall hoppas på att den personen skulle börja snacka med mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle uppskatta det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle döda personen i fråga o sen äta dess inälvor o snickra ihop dess ben till ett soffbord


   
SvaraCitera

inbakadkanin:

Om du sedan fick reda på att den här personen hade en extrem crush på dig, skulle du bli äcklad eller smickrad?

Varför skulle man bli äcklad?

Angelize:

skulle döda personen i fråga o sen äta dess inälvor o snickra ihop dess ben till ett soffbord

Slipper man IKEA:s omoraliska barnarbete och hopplösa manualer på köpet. Gillar't.


   
SvaraCitera

inbakadkanin:

Om du sedan fick reda på att den här personen hade en extrem crush på dig, skulle du bli äcklad eller smickrad? Och vad skulle du göra?

smickrad, skulle försöka lära känna personen bättre och se hur det går [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade blivit "meh" och känna mig obekväm i hans sällskap [crazy]

Känns som det är ganska förödande för en eventuell vänskap. Är ej intresserad av annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli smickrad.


   
SvaraCitera

skulle bli smickrad
Skulle kanske också bli obekväm med att umgås med den, ifall jag inte var attraherad av den.


   
SvaraCitera