Aviseringar
Rensa alla

om ni behöver hjälp/tips fråga på bara, kan handla om precis allt


Ämnesstartare

Fråga mig vad du än vill och så ska jag försöka hjälpa till och ge dig tips på vad du kan göra, det kan handla om precis vad som helst! Svarar alla 🙂


   
Citera

ska läsa ut en bok och analysera på 3-4 dagar. Är livrädd + kommer inte igång, vd ska jag göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska man ta sig till om man har varken personlighet eller utseende?


   
SvaraCitera

verkar ha fått en djup finne långt in i örat, vad ska jag göra?


   
SvaraCitera

den.fete:
Vad ska man ta sig till om man har varken personlighet eller utseende?

skaffar man en kropp lär den ha ett utseende och någon sorts personlighet brukar följa med

Mvh vikarierande svarare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

skaffar man en kropp lär den ha ett utseende och någon sorts personlighet brukar följa med

Mvh vikarierande svarare

Jag menar att mitt utseende är dåligt likaså personligheten. Då kommer man ingenvart i livet.


   
SvaraCitera

den.fete:

Jag menar att mitt utseende är dåligt likaså personligheten. Då kommer man ingenvart i livet.

jag tycker att jag är ful + omöjlig att umgås med

lyckas ha vänner och parter ändå

ibland får man acceptera att man har fel rörandes sig själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

Jag menar att mitt utseende är dåligt likaså personligheten. Då kommer man ingenvart i livet.

Börja träna, och gå ut på fler äventyr. Då blir du snyggare ich skaffar personlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

jag tycker att jag är ful + omöjlig att umgås med

lyckas ha vänner och parter ändå

ibland får man acceptera att man har fel rörandes sig själv. 

Spelar ingen roll vad du tycker, jag har sett bilder på dig i forumet, du är väldigt söt. Du har vänner och bf, då är du inte ful och omöjlig att umgås med.

Jag har inte fel, jag är ful på riktigt. Och jag är tråkig och konstig.

Spotify:

Börja träna, och gå ut på fler äventyr. Då blir du snyggare ich skaffar personlighet.

Vad ska träna hjälpa? Är främst ansiktet jag är missnöjd med. Kroppen är ok, men smala handleder (kvinnligt) som inte gå att fixa oavsett hur mkt jag tränar. Även när jag var tjock så var handledarna smala.

Gå ut på äventyr gör inte mitt ansikte snyggt.

Personlighet är prat, jag är inte bra på att prata.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

Spelar ingen roll vad du tycker, jag har sett bilder på dig i forumet, du är väldigt söt. Du har vänner och bf, då är du inte ful och omöjlig att umgås med.

Jag har inte fel, jag är ful på riktigt. Och jag är tråkig och konstig.

Vad ska träna hjälpa? Är främst ansiktet jag är missnöjd med. Kroppen är ok, men smala handleder (kvinnligt) som inte gå att fixa oavsett hur mkt jag tränar. Även när jag var tjock så var handledarna smala.

Gå ut på äventyr gör inte mitt ansikte snyggt.

Personlighet är prat, jag är inte bra på att prata.

Börja prata mer så det känns mer naturligt. Gå ut på äventyr så har du någpt att prata om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:

Börja prata mer så det känns mer naturligt. Gå ut på äventyr så har du någpt att prata om.

Prata med vem? Jag skäms över hur jag ser ut och pratar. Så helst inte.

Äventyr?


   
SvaraCitera

En gång när vi hade klassfest på skolan hände en lite speciell sak. En av killarna i klassen dansade tryckare med en av tjejerna och mitt under dansen ställde hon en fråga till honom. Han svarade "jovisst, men det är lugnt". Nu undrar jag vilken fråga hon kan ha ställt. Vad tror du?
Jag undrar eftersom jag planerar att rita ett par som dansar med varandra och där de för en sådan konversation. HjärtaOskyldig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

Prata med vem? Jag skäms över hur jag ser ut och pratar. Så helst inte.

Äventyr?

Med vem som helst. Det är det enda effektiva tipset jag kan ge dig, om du inte vill kan jag inte hjälpa mer. Det finns inget magiskt piller för att bli mer social och självsäker. Det som krävs är att gå ut och trotsa sina rädslor. Övervinn motgångar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:

Med vem som helst. Det är det enda effektiva tipset jag kan ge dig, om du inte vill kan jag inte hjälpa mer. Det finns inget magiskt piller för att bli mer social och självsäker. Det som krävs är att gå ut och trotsa sina rädslor. Övervinn motgångar.

Okej, då skiter jag i det. Jag är ofixbar. Spelar ingen roll hur hårt jag försöker. Jag har för många defekter. Folk vill inte umgås med en loser, framförallt tjejer vill inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

Okej, då skiter jag i det. Jag är ofixbar. Spelar ingen roll hur hårt jag försöker. Jag har för många defekter. Folk vill inte umgås med en loser, framförallt tjejer vill inte det.

Vi båda vet att du vill, annars skulle du inte ha frågat. Jag hade aldrig trott att jag nånsin skulle komma över min sociala fobi för några år sedan. Om jag bara skulle ha vetat...


   
SvaraCitera