Aviseringar
Rensa alla

Om ni fick ändra eller lägga till något med er personlighet


Ämnesstartare

Om ni fick ändra eller lägga till något med er personlighet vad skulle det vara då?


   
Citera
Ämnesstartare

ingenting
jag kan ändra hur jag vill ändå jag är ingen fast personlighet jag har ju flera "personligheter" som jag kan välja att visa upp eller dölja i passande lägen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mer disciplin och bättre koncentrationsförmåga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Mer disciplin och bättre koncentrationsförmåga

är det en del av någons personlighet? :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

är det en del av någons personlighet? :c

Det påverkar mycket iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

påverkar personligheten menar jag


   
SvaraCitera
Paseo

jag skulle vilja införa ngn slags social spärr pga jag saknar alla sorter utav dessa å de e bra ibland men oftast inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Det påverkar mycket iaf

mm jag vet knappt vad en personlighet är för det man kallar personlighet är väl typ "du är snäll" eller "du är pålitlig" det är liksom mer egenskaper.. öh jag vet inte jag tror typ att det är svårt att säga vad någon har för personlighet då en och samma person kan reagera så avvikande från en händelse/situation till en annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jag kan ändra hur jag vill ändå jag är ingen fast personlighet jag har ju flera "personligheter" som jag kan välja att visa upp eller dölja i passande lägen

HA! Precis, är det någon ny personlighet du skulle vilja uppfinna till digsjälv. Åhh... jag trodde ingen skulle fatta därför jag uttryckte mig som jag gjorde


   
SvaraCitera

mer sociala skills


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan t.ex bli jätteglad på en torsdag om någon säger att min cykel är fin
men på en tisdag kanske jag bara blir irriterad

vilken av dagarna säger då min personlighet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

HA! Precis, är det någon ny personlighet du skulle vilja uppfinna till digsjälv. Åhh... jag trodde ingen skulle fatta därför jag uttryckte mig som jag gjorde

aa men det är väl inte så svårt
har bestämt hur jag ska vara och jag bestämmer ju då blir det sanningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

har bestämt hur jag ska vara och jag bestämmer ju då blir det sanningen

Ja, men vi diskuterar innan man har bestämt sig. bara för att du är ett socialt monster [crazy]

Hjärtlös:

vilken av dagarna säger då min personlighet?

Bra frågor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Ja, men vi diskuterar innan man har bestämt sig. bara för att du är ett socialt monster

jag är någonting men inget socialt monster jag är bara hyper kan inte hjälpa det. ok jag ska bygga en personlighet som verkar bra/attraktiv i mina ögon/min hjärna..


   
SvaraCitera

skulle ev kunna vara mer koncentrerad och ambitiös
fast är jusjuk pga driven så nä. det blir bättrenärjagblir frisk


   
SvaraCitera