Aviseringar
Rensa alla

Om ni fick åka tillbaka i tiden 10 år..


Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

Vadå? Du är väl ingen tönt.

Inte mitt nutida jag, men mitt dåtida, uh.


   
SvaraCitera

den läskiga vampyren:

Sånt kan va svårt. Vad tror du hade hänt ifall du pratade med henne tidigare?

Jag vet inte men jag tror att det skulle varit ganska stor chans till något mer än bara vänskap för jag visste att hon smågillade mig med, Det är surt att tänka på vad som kanske kunnat varit ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Vad mitt jag från 10 år sedan skulle tycka om mitt jag av idag?

Ja

passaro:

Inte mitt nutida jag, men mitt dåtida, uh.

Aha. Men jag menade tvärtom. [crazy]

Olycklig:

Jag vet inte men jag tror att det skulle varit ganska stor chans till något mer än bara vänskap för jag visste att hon smågillade mig med, Det är surt att tänka på vad som kanske kunnat varit ^^

Okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

Aha. Men jag menade tvärtom.

Oj, läste helt fel.

Då skulle den lilla skiten nog säga: "bra jobbat, grabben, bra jobbat"[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Då skulle den lilla skiten nog säga: "bra jobbat, grabben, bra jobbat"

Va kul=)

Jag var mer seriös när jag var liten. Ville att allt skulle vara i ordning och gjorde saker noga. Försökte göra så allt skulle bli rätt. Nu är jag mkt sämre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var sex år för tio år sedan. Hade inte kommit ihåg något som någon sa till mig då, allt gick in genom ena örat och ut genom andra.
Kanske något i stil med "bli feminist snabbt och träffa inte killar som går emot dina standarder", typ. Sexåriga jag skulle ba: okei *tuggar i sig sand*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Jag var sex år för tio år sedan. Hade inte kommit ihåg något som någon sa till mig då, allt gick in genom ena örat och ut genom andra.Kanske något i stil med "bli feminist snabbt och träffa inte killar som går emot dina standarder", typ. Sexåriga jag skulle ba: okei *tuggar i sig sand*

Vet att jag skriver otydligt och klumpigt men jag menade inte så.
Frågan är typ såhär. Om du var 6 år igen och kunde se dig själv som den du är nu, vad skulle du tyckt om personen du är nu? Kanske svårt att svara på för dig som bara är 16=)


   
SvaraCitera

Schism:

"ok är samma person fast tio år framåt i tiden"

this


   
SvaraCitera
Paseo

jag skulle va avis på mig själv
pga nu är jag den som jag ville va då dvs mig själv
djupt mmmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läskig men inte lika läskig som andra


   
SvaraCitera

Patetiska jävel väx upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle bli väldigt, väldigt förvånad, tycka att jag är en förtappad missbrukare med ett sorgligt liv osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle nog tycka det var bra att jag fortfarande lever också. Och inte har gjort något jättedumt direkt. Har gjort en del av dom sakerna jag ville göra innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad jag skulle tänka om mig själv? jag vet vem jag var på den tiden, och jag härstammar därifrån. dessutom hade dåtida jag stora skäl att bete sig på det sättet.

vad är det för jävla fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

vad jag skulle tänka om mig själv? jag vet vem jag var på den tiden, och jag härstammar därifrån. dessutom hade dåtida jag stora skäl att bete sig på det sättet. vad är det för jävla fråga.

Inte den frågan

Det är om du skulle vara 10 år yngre nu. Och kunna se in i framtiden 10 år och se dig själv. Vad skulle du tycka om dig själv??


   
SvaraCitera