Aviseringar
Rensa alla

Om ni lär er en sak om kärlek, lär er detta.


Ämnesstartare

Ånger över att ni inte gjorde något är det sista ni vill ha.

Är ni någonsin i en situation där ni vill kyssa henne men vågar inte, KYSS HENNE FÖR FAN.

Har varit med om en sådan situation två gånger i mitt liv och båda gångerna har jag fått ångra det och ångrar mig fortfrande som in i helvete varje dag. Har fått höra från bägge tjejer att de ville att jag skulle ta initiativet men nu är det försent.

Förlåt om detta inte har något diskussionsunderlag och om det låses men jag hoppas det når ut till någon i varje fal och någon lyssnar på mig.

Jag kommer få leva med denna ångesten varje dag nu. Gör inte samma misstag.


   
Citera

Kommer säkert fler chanser, du har ju lärt dig av dina misstag åtminstone [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fabwhore:

Kommer säkert fler chanser, du har ju lärt dig av dina misstag åtminstone

Sitter verkligen och känner för att dö..
Går inte att göra något åt det, man sitter och bara tänker VARFÖR GJORDE JAG DET BARA INTE?!

Går ej att få bort ångesten..

Halsat en del vodka och en del whiskey nu, får se om det hjälper som man alltid hör om folk som "tar till flaskan".


   
SvaraCitera

Är ni någonsin i en situation där ni vill knulla henne men vågar inte, KNULLA HENNE FÖR FAN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Är ni någonsin i en situation där ni vill knulla henne men vågar inte, KNULLA HENNE FÖR FAN.

Förstår inte hur du kan vara kvar på UM. Kollat runt på UM i ca två år nu och du är alltid först i alla trådar med OT, har moddarna ingen koll alls?


   
SvaraCitera

Holler:

Förstår inte hur du kan vara kvar på UM. Kollat runt på UM i ca två år nu och du är alltid först i alla trådar med OT, har moddarna ingen koll alls?

Ville bara hjälpa till ju[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Ville bara hjälpa till ju

Har aldrig nånsin sett ett seriöst inlägg från dig. Helt ärligt, överdriver inte. Förstår bara inte hur en person som aldrig skrivit ett seriöst inlägg får vara kvar..


   
SvaraCitera

Holler:

Sitter verkligen och känner för att dö..

Kan relatera för jag har också svårt att släppa taget om både människor OCH mina egna misstag som jag ångrar, men försök att distrahera dig med produktiva saker istället såsom vänner, TVspel eller vad som helst som kan få dig att må bättre. Det blir bättre med tiden.

Jag hör till dem som "tagit till flaskan", och det finns roligare saker i livet än att bli alkoholist och bo på behandlingshem, tro mig, jag vet. Dessutom förstärker alkohol i regel den känsla du redan har, så det är inte praktiskt alls.


   
SvaraCitera

Holler:

Har aldrig nånsin sett ett seriöst inlägg från dig. Helt ärligt, överdriver inte. Förstår bara inte hur en person som aldrig skrivit ett seriöst inlägg får vara kvar..

Om jag aldrig har varit seriös, hur vet du då att jag är oseriös?[confused]


   
SvaraCitera

Holler:

Har aldrig nånsin sett ett seriöst inlägg från dig. Helt ärligt, överdriver inte. Förstår bara inte hur en person som aldrig skrivit ett seriöst inlägg får vara kvar..

Jag tycker personligen att kebu har blivit seriösare, men det är bara min åsikt.
Sen är det inget fel med att vara oseriös ibland men tramsar man för mycket så ska man självklart varnas. Dock anser jag inte att kebu ska varnas p.g.a det i denna tråden då det han skrev går lite hand i hand med det du skrev.

Sen skrev du att diskussionsunderlag saknas, ja, så jag låser tråden [cute]
Du går ju ändå OT i den 😉


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera