Aviseringar
Rensa alla

om ni också blev upprörda över senaste uppmärksammade våldtäktsmålet


Ämnesstartare

bor nära stockholm, och inte har ngt för er på lördag vill jag tipsa om d1a:


   
Citera

Tkr de e weird att berätta för randoms att man gillar att bli dominerad och tagen hårt/påtafsad trots att man säger nej

Men aa visst


   
SvaraCitera

Please login to continue.


   
SvaraCitera

ah nice vänta cissi wallin? nej nej nej


   
SvaraCitera

paywall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Tkr de e weird att berätta för randoms att man gillar att bli dominerad och tagen hårt/påtafsad trots att man säger nej

Men aa visst

öh va?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

öh va?

Läste lite ur dom1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Läste lite ur dom1

stod det att hon sagt det där..?


   
SvaraCitera

Gissar på att det är ytterst få av de som blivit upprörda över våldtäktsdomar som på riktigt satt sig in och läst domen.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

stod det att hon sagt det där..?

Ja hon har sj sagt att hon berättade för kill1 samtidigt som hon hånglade upp honom. Men att hon sen inte riktigt menade det eller nåt
Hela grejen låter weird, ställer mig dock på offrets sida för säkerhetens skull pga vill inte ens tänka mig hur hemskt det är att bli misstrodd efter våldtäkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Ja hon har sj sagt att hon berättade för kill1 samtidigt som hon hånglade upp honom. Men att hon sen inte riktigt menade det eller nåt
Hela grejen låter weird, ställer mig dock på offrets sida för säkerhetens skull pga vill inte ens tänka mig hur hemskt det är att bli misstrodd efter våldtäkt

har mest läst referat via olika tidningar, där det inte nämnts, ska ta och kolla in domen nu när jag ändå är ledig.

känner dock att även om hon sagt det så är mannens handlingar ändå inte försvarliga. man kan inte bara anta att en person man inte känner menar "ja" när denne säger "nej" 

mpt:hv:
ah nice vänta cissi wallin? nej nej nej

att det är hon som arrangerar det är väl ändå sekundärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Please login to continue.

konstigt, jag fick upp sidan utan att vara inloggad!


   
SvaraCitera

Blivande_japan: konstigt, jag fick upp sidan utan att vara inloggad!

Jag får se den en kort stund, sedan kommer det upp en rutaLedsen


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

har mest läst referat via olika tidningar, där det inte nämnts, ska ta och kolla in domen nu när jag ändå är ledig.

känner dock att även om hon sagt det så är mannens handlingar ändå inte försvarliga. man kan inte bara anta att en person man inte känner menar "ja" när denne säger "nej" 

att det är hon som arrangerar det är väl ändå sekundärt.

Ja läs det. Allt är weird


   
SvaraCitera

Tackar ja


   
SvaraCitera