Aviseringar
Rensa alla

om sex år är jag färdigutbildad


Ämnesstartare

det är lång tid

diskutera


   
Citera
Ämnesstartare

Färdigpacketerad för marknaden kanske. Men inte färdigutbildad hoppas jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:
Färdigpacketerad för marknaden kanske. Men inte färdigutbildad hoppas jag.

varför hoppas du inte det? färdigutbildad för ett tag, sen får jag väl skaffa familj och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä fan vilket tråkigt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m samma.
VEMS LIV ÄR INTE TRÅKIGT Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3-3½ år här. Men tiden går jäkligt fort!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: varför hoppas du inte det? färdigutbildad för ett tag, sen får jag väl skaffa familj och så.

Utbildning är en livslång process! Utbildning på uni/högskola är ju bara en del av det Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har väl tre år kvar kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hela livet framför mig, man lär sig något nytt varje dag. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca: VEMS LIV ÄR INTE TRÅKIGT Ledsen

Vem säger att det är roligare att börja jobba?

Plugga normalt jäkligt bra på ett sätt. Man umgås nära med sina vänner och andra man kan umgås med. Alla har liknande scheman så det är lätt att planera något efter skolan. Om åldern är inne är det lätt att alla som kan drar och tar en öl. Spontant och trevligt.

Sedan börjar folk jobba. Svårt att få tag på och ihop folk. Vissa jobbar över och helt olika scheman. Vissa är lediga i veckorna och andra jobbar helg.


   
SvaraCitera

Biologen:

Utbildning är en livslång process! Utbildning på uni/högskola är ju bara en del av det Galen

det e skillnad på bildning o utbildning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vem säger att det är roligare att börja jobba?

Plugga normalt jäkligt bra på ett sätt. Man umgås nära med sina vänner och andra man kan umgås med. Alla har liknande scheman så det är lätt att planera något efter skolan. Om åldern är inne är det lätt att alla som kan drar och tar en öl. Spontant och trevligt.

Sedan börjar folk jobba. Svårt att få tag på och ihop folk. Vissa jobbar över och helt olika scheman. Vissa är lediga i veckorna och andra jobbar helg.

har väl absolut inte hävdat att det skulle vara roligare att jobba. menade bara att jag också har långt till att min utbildning är klar. samt att amsi skrev "fan vilket tråkigt liv" så undrar jag vem som inte har det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungefär exakt samma för mig om allt går planerat. Komvux ett år + 5 års apotekarutbildning. Yey.. Typ. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går fortfarande gymnasiet. Sedan ska jag göra mig ett litet bo för livet på universitetet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har typ... Två, kanske tre år kvar. Troligtvis två och ett halvt. Kanske. Vet inte. 

Sex år är rätt lite iaf. Vad ska du utbilda dig med?


   
SvaraCitera