Aviseringar
Rensa alla

Om storleken på din ... duger = SLUT FRÅGAT


eddie663:

vad är grejen med att alla tjejer hatar på alla killars "sexförmåga"? [crazy]

inte för att jag är bitter men jag kan inte tycka att det verkar så svårt att ligga där me fötterna upp i luften.. gör ni något annat handlar det ju mest om att ni ska göra det väl[confused]

Hoppas att du trollar.


   
SvaraCitera

stereo total:

Fast du kan ju göra så mycket mer med fingerpenetration än vad du kan göra med kukpenetration. Så jag håller inte med.

Nja, för mig handlar det om att man kommer i en sådan ställning att kuken, eller fingrarna, gnuggat mot g-punkten som är den övre väggen. Sedan kan jag få orgasm av bara penetration men det kan bli extra skönt om killen kan massera klitoris då eller faktiskt gnugga sig mot den. Så jag ser inte att längden spelar någon större roll.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag kan ju inte säga om exempel 10 duger eller inte eftersom jag inte har testat någon. Men duger fingrarna, är det konstigt om inte en sådan duger.

Du verkar ju ha lite koll (missförstå inte lol) så jag frågar dig.. Jag läste i typ biologiboken att en normal slida är 8-10cm djup, är det då inte ganska oskönt om en kille försöker pressa in 20cm kuk där? eller har jag missat något?


   
SvaraCitera

Frippe94:

Jag läste i typ biologiboken att en normal slida är 8-10cm djup, är det då inte ganska oskönt om en kille försöker pressa in 20cm kuk där? eller har jag missat något?

Normalt kanske den är det (individuellt, zomg), men den blir ju längre när man är kåt. Plus att det beror på vilken ställning man har. Ligger man ned eller står upp kommer man in långt, sitter man exempel på huk, krymper den ihop.

Fan vad äckligt det låter.


   
SvaraCitera

Harpyja:

den blir ju längre när man är kåt.

ok, tack [wink]


   
SvaraCitera

omkretsen då?


   
SvaraCitera

stereo total:

Fast du kan ju göra så mycket mer med fingerpenetration än vad du kan göra med kukpenetration. Så jag håller inte med.

Kassa killar du varit med, inte konstigt att du är så bitter [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Hoppas att du trollar.

jag har läst för mycket harry potter ):


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snarare omkrets som betyder något när det gäller känsla. Längden gör fan ingenting förutom att det stöter i livermodersetappen och gör jävulskt ont i värsta fallO.o

Det är inte storleken som räknas, det är vad man gör med den.


   
SvaraCitera
sebb0

myke kloka ord i den här tråden 🙂

tänker myke på de mästa ni sejer 😛

Kouki:

stöter i livermodersetappen och gör jävulskt ont i värsta fallO.o

de är en sak som jag råkat ut för många gånger "/ de är fan inte kul när hon skriker till sådär..[cry]

tror de är som sakt viktigt att ( använda den på rätt sätt) 😛 och tror som asgt att omkrets gör de skönare 😛 dock anpassar den sig ju efter storleken på k..u...ken så de spelar vell igentligen inte så stor roll häller [confused] hm... a... myke saker att tänka på "/ fast varför bryr man sig ens !? de är vell bara att köra? de brukar vell gå bra ovarset storlek..? och (skill) kommer ju med tiden ^^ så de är ju bara att njuta ^^[love]

dysleksi... förlåt.[tard]


   
SvaraCitera

stereo total:

Sluta knulla eller lär er.

Hur ska man lära sig om man inte knullar?

Prövat att säga till någon av dina partners hur de ska göra för att det ska bli skönare för dig?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

sebb0:

de är en sak som jag råkat ut för många gånger

Det måste ju vara asjobbigt att behöva hålla koll hela tiden så man inte kommer för djupt och tjejen får ont, stör inte det upplevelsen lite?


   
SvaraCitera
sebb0

Frippe94:

Det måste ju vara asjobbigt att behöva hålla koll hela tiden så man inte kommer för djupt och tjejen får ont, stör inte det upplevelsen lite?

jo faktist "/ va ihop med en 17 åring. hon älska miskonären. de bruka ju gå bra 😛 men jag gillar när dom rider... de gick inte lika bra... deller enu verre... doggy XD de gick åt hellveta varje gång XD halva ute och hon skrek till och rammla ihop.. som om hon inte hade nåra ben i kroppen.. de va fan hemskt [cry] men a vi hade endå myket bra sex liv 😛 ha inte haft non sendess "/ lite synd "/

ingen som vågar ta tag i bamsen 😉 XD


   
SvaraCitera

lolcat:

Hur ska man lära sig om man inte knullar?

Tycker att folk verkar så himla dåliga och inte lär sig. Alls. Ser därför inte varför dom ska fortsätta om dom inte kan göra det bra.

lolcat:

Prövat att säga till någon av dina partners hur de ska göra för att det ska bli skönare för dig?

Har personligen inga problem med mitt sexliv.


   
SvaraCitera