Aviseringar
Rensa alla

Om tjejen smakar illa


Filip92:

Fittsaft smakar inte gott, så du kan redan nu förbereda dig på att bita ihop och lida samtidigt som du får kramp i nacken och tungan.. Men vad gör man inte för att få ligga [bigcheers]

Blev arg.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Killar kan ändra smaken på sperman men tror knappast att det funkar samma för tjejer

har du nån gång kissat efter du ätit sparris? det luktar helt mongo. borde funka.

Filip92:

Fittsaft smakar inte gott, så du kan redan nu förbereda dig på att bita ihop och lida samtidigt som du får kramp i nacken och tungan.. Men vad gör man inte för att få ligga

tala för dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

har du nån gång kissat efter du ätit sparris? det luktar helt mongo. borde funka.

Han har aldrig kissat efter att han ätit sparris


   
SvaraCitera

internet:

har du nån gång kissat efter du ätit sparris? det luktar helt mongo. borde funka.

Det är inte urin vi pratar om nu.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Det är inte urin vi pratar om nu.

om man kan svettas vitlök och kissa sparris kan man nog producera sekret som smakar konstigt. om inte annat så är alla brudar inkontinenta.


   
SvaraCitera

internet:

om man kan svettas vitlök och kissa sparris kan man nog producera sekret som smakar konstigt.

Inte det sekretet knappast. Skulle det smaka vitlök eller sparris där så är det något som inte stämmer.

internet:

om inte annat så är alla brudar inkontinenta.

Stämmer inte.
Många kan bli det efter att ha fött barn och många får det som äldre.

''Up to 35% of the total population over the age of 60 years is estimated to be incontinent,''

http://en.wikipedia.org/wiki/Urinary_incontinence#Urinary_incontinence_in_women


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig varit med om så jag vet inte[blush]


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Inte det sekretet knappast. Skulle det smaka vitlök eller sparris där så är det något som inte stämmer.

jag vet inte. har aldrig reflekterat över det. men det låter ganska logiskt.

FreeWay89:

Stämmer inte.

100% torr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Janzzon:

''tvätta''

FreeWay89:

''äckliga''

FreeWay89:

''illa''


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meddela henne detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Tror inte att det funkar så.
Killar kan ändra smaken på sperman men tror knappast att det funkar samma för tjejer.

Det smakar nämligen ''illa'' eftersom tjejers underliv måste hålla ett visst PH vilket ofta är surt/beskt.

På dokumentären nämnde dem ingen skillnad på könen, men det här med kvinnors PH värde i underlivet har jag tyvärr ingen aning om vad som påverkar.


   
SvaraCitera

Bajwa:

På dokumentären nämnde dem ingen skillnad på könen

Jag har dock bara hört om just sperman. Jag utesluter ingenting men saken är den att det är skillnad på ''Sagge'' och ''Fittsaft''.

Bajwa:

men det här med kvinnors PH värde i underlivet har jag tyvärr ingen aning om vad som påverkar.

''Saften'' är ju där för att skydda mot bakterier eftersom slemhinnorna och livmodern är känslig för bakterier och smuts. Därför är det viktigt att det håller sig i rätt PH-värde.

Tror knappast att detta går att ändra med som med sperma eftersom det är två helt olika substanser.


   
SvaraCitera

internet:

jag vet inte. har aldrig reflekterat över det. men det låter ganska logiskt.

Vad låter logiskt?


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Vad låter logiskt?

att ens kroppsvätskor tar smak av vad man äter om det man äter smakar starkt.

står här att furkt påverkar positivt: http://www.dietguiden.com/livsmedlen-som-boostar-ditt-sexliv.php

inte för att jag skulle lita på det där men. [crazy]


   
SvaraCitera

internet:

att ens kroppsvätskor tar smak av vad man äter om det man äter smakar starkt.

Visst. Dock är funktionen olika för sperma och ''Fittsaft''.

internet:

står här att furkt påverkar positivt

Att man ''luktar gott'' ja. Har ingenting med smaken på slidsekretet att göra.

Visst tror säkert att mat och dryck kan påverka kroppen på olika sätt, dock står jag mig ändå skeptisk till just den delen.

Inte så att om jag äter en banan så smakar mina tårar bananasplitt sen.


   
SvaraCitera