Aviseringar
Rensa alla

Om utseende


Ämnesstartare

Anura: om de kan vara med någon som inte spelar i samma ligga som dem själva?

Jag är en av de populära tjejerna i min skolan och är små kär i en kille som anses värsta tönten! Tyvärr blir jag skit nervös med killar jag gillar och vet inte om han kommer våga! 🙁 Annars har jag ingen problem att prata med killar! 😀 och alla mina kompisar tycker inte han är snygg! :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: nu pratar jag i liga som utseende :p

aha, kan man tävla i det? vilken division ligger du i? var anmäler man sig för att få vara med? måste man kvala in på något sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kämpa som en spartan då!! Du hittar henne. 

Anura:

ibland känns de som att jag ger upp då jag aldrig hittar min Laura Vandervoort.

????? ofta det fortfarande finns populära/geeks-grupperingar

Cutenessoverload:

Jag är en av de populära tjejerna i min skolan och är små kär i en kille som anses värsta tönten! Tyvärr blir jag skit nervös med killar jag gillar och vet inte om han kommer våga! 🙁 Annars har jag ingen problem att prata med killar! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: ????? ofta det fortfarande finns populära/geeks-grupperingar

Yes det gör de! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: kämpa som en spartan då!! Du hittar henne.

vart? Asså jag har letat hela mitt liv.. de känns jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Men om jag ska säga vad jag tycker så hade jag helt klart skaffat en partner som ej spelar i min "liga".

Why? Är väl bättre att ha som mål att hitta en partner som man både uppskattar för dennes utseende och intellekt/personlighet. 

kulturmarxisten: Vad tycker ni om utseende?

Att det är väldigt subjektivt men helt klart spelar roll. För att skapa relationer, få jobb etc. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte att den första, den snygga, hade en poäng, men den andra, fula, var mest: "Jag är ful och är stolt över det, men jag intalar mig själv att jag är snygg för att jag andas."


   
SvaraCitera

Sålänge personen inte ser som ett träsktroll och jag kan bli attraherad av personen, så spelar inte utseendet någon roll.

Jag blir inte automatiskt attraherad av en person för att denne är snygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: kämpa som en spartan då!! Du hittar henne.

hur gör jag för att hitta henne som vill ha något med mig att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänligen lämna gnällande utanför den här tråden. Är verkligen OT. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Jag tycker att utseende har en ganska stor roll i et förhållande då!

Glad

Cutenessoverload: Men klart finns det inga fula människor utan bara mindre attraktiva!

Är samma sak? Galen

Cutenessoverload: Men killar som jag tycker är mindre attraktiva kan en annan tycka är skit snygg, det är de som är bra att alla har olika smaker!

Vissa är dock helt enkelt generellt sätt attraktivare än andra.  Det är dock inget jag tycker man ska oro sig över, utan jag tycker man ska låta den man vill ligga med eller bli tillsammans oroa sig över det ist. 

Cutenessoverload: Sen är spelar personligheten en stor roll också! för vem vill vara tsm med en skit snygg kille/tjej men att hon/han inte alls är din typ och man inte kan prata om saker utan bara är tsm för han/hon är snygg, det är patetiskt.

Jag håller med dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: den snygga, hade en poäng

Vad var den enligt dig?

Nachac: fula, var mest: "Jag är ful och är stolt över det,

Hon sa att hon kunde acceptera sig själv som ful. Som en sidnot: När jag pratar om att man ska vara stolt så menar jag inte att det ska finnas någons speciell anledning bakom heller, så inte jag är stolt för att jag är ful,  eller jag är stolt för jag är snygg, utan mer, jag är stolt bara för att. 

Nachac: men jag intalar mig själv att jag är snygg för att jag andas."

Snarare att hon kunde se det vackra i att andras. 
En till bra poäng hon säger är att det är okej att vara ful, det är okej att vara hur man är. Vilket även snygga modeller kan lära sig oerhört mycket av för att inte känna sig lika osäkra. (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är inte så att jag inte väljer partner över hur mycket vi skiljs åt. Förstår hur du tänker.

Buddah:

Why? Är väl bättre att ha som mål att hitta en partner som man både uppskattar för dennes utseende och intellekt/personlighet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte ens den andra är ful, men ja ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
Tycker inte ens den andra är ful, men ja ja.


   
SvaraCitera