Aviseringar
Rensa alla

Omen på 3:an


Ämnesstartare

Kollar ni?

Jag tycker det är en bra "skräckfilm" från tiden då de fortfarande var lite kusliga.


   
Citera
Ämnesetiketter

Spelar in den, vet inte om jag orkar vara uppe hela natten, men iofs ska jag se Saturday Night Live 04.15, så.


   
SvaraCitera

Nej, jag tänker aldrig mer kolla på den filmen. På något sätt tycker jag synd om den där söta ungen. Han är ond ja, men han är för söt för att kunna ta ansvar för det! Grät nästan i slutet sist jag såg den, så den ser jag aldrig mer!


   
SvaraCitera

seg & tråkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

seg & tråkig.

[tired]

Nate:

Nej, jag tänker aldrig mer kolla på den filmen. På något sätt tycker jag synd om den där söta ungen. Han är ond ja, men han är för söt för att kunna ta ansvar för det! Grät nästan i slutet sist jag såg den, så den ser jag aldrig mer!

Ja det är något hemskt över att ett oskyldigt barn kan bära på denna djävulska ondska.


   
SvaraCitera

XTYLE:

Ja det är något hemskt över att ett oskyldigt barn kan bära på denna djävulska ondska.

Ja, och det är jobbigt att se deras försök att göra sig av med honom. Att se någon döda ett litet barn känns sådär. Han borde sättas in på anstalt tills han är frisk!


   
SvaraCitera

Ser den nu. Faktiskt första gången, lite pinigt... [blush]


   
SvaraCitera

Den är ju betydligt bättre än nyverisionen iaf. Helt okej film, men det är ju hemskt eftersom han är så söt som nån skrev. :p


   
SvaraCitera

XTYLE:

Kollar ni?

Nah, jag är upptagen på att lyssna på musik med bibelreferenser och hata min dygnsrytm.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera