Aviseringar
Rensa alla

OMG!!


Ämnesstartare

klart

Grupp 1
Polen. Tjeckien. Grekland. Ryssland
Grupp 2
Holland. Danmark. Portugal. Tyskland
Grupp 3
Spanien. Irland. Kroatien. Italien
Grupp 4
Frankrike. Ukraina. Sverige. England

kolla 2 och 4. tufft, tufft som fan. sverige mot england poch frankrike. och tyskland, danmark, portugal, holand. wow. vilken fotboll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jomen om det slås ut på en gemensam skala eller i olika?

är inte så- ukraina och polen är värdar, spelas där. spanien är regernade mästare och holland vm tvåa. de är i pott 1

sen i pott 2 kommer de fårn semin och i pott 3 de fårn kvarten och så vidare

isola:

så gamla är väl inte spelarna? de brukar väl vara högst typ 35? vem vill se gubbar 🙁

är inga spelar där. är coaher och ledargubbar. de är alla coola. det är fotboll. vill inte se snyggingar

isola:

Jaha. Ja det där visste jag nästan.
Tack för svar!

haha varsgågod. alltid nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bump är tråkiga jävlar

nån som vill hänga med och kolla Sverige spela förresten?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

dock hata rjag spanien. barca kopior

Vadå, tycker du att spanska landslaget har snott barcas stil?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dags att Tyskland får vinna hela skiten nu, vilket jag även tror att de gör. Hoppas även på Kroatien.


   
SvaraCitera

Gillar inte Tysklands lottning. En liten miss och de kan vara ute! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Vadå, tycker du att spanska landslaget har snott barcas stil?

har de inte?

barcas gubbar. barca spelsystem. allt. hela handbollsspelet som barca har har ju de med

passaro:

Dags att Tyskland får vinna hela skiten nu, vilket jag även tror att de gör. Hoppas även på Kroatien.

hoppas!!

El Guaje:

Gillar inte Tysklands lottning. En liten miss och de kan vara ute!

haha tyskland ute? samma tyskland som krossade argentina, england och nyss holland? tyskland klarar sig. portugal är skit, har bara nani och ronaldo som är farliga men tyskland har väl typ 3 raka segrar mot dem på sistonde. holland håller inte mot tyskland, såg vi nu senast och danmark är inga problem

tyskland vinner!!!!!! hoppas jag [love]

fast jo. det är en tuff grupp alltså. ska inte vara för kaxig


   
SvaraCitera

patrick bateman:

tyskland vinner!!!!!! hoppas jag

Tyskland må kanske vara världens bästa lag för tillfället men i en grupp där alla kan ta poäng av alla så räcker det med ett litet poängtapp för att det ska bli nervöst. Det såg vi i VM, där var de rejält illa ute efter en onödig förlust mot Serbien. Denna gruppen känns ännu mer öppen än den då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Tyskland må kanske vara världens bästa lag för tillfället men i en grupp där alla kan ta poäng av alla så räcker det med ett litet poängtapp för att det ska bli nervöst. Det såg vi i VM, där var de rejält illa ute efter en onödig förlust mot Serbien. Denna gruppen känns ännu mer öppen än den då.

haha ja det har du rätt i. glömde det, fast det gick ju vägen där. aja jag tycker det känns rätt säkert. mer svårt får ju sverige det även om chansen finns. england och frankrike är inte så stabila. så om tyskland klarar sig utan skador och formsvackor så klarar de sig


   
SvaraCitera

patrick bateman:

barcas gubbar. barca spelsystem. allt. hela handbollsspelet som barca har har ju de med

Kan det inte vara så att Barcelona helt enkelt spelar typisk spansk fotboll[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Kan det inte vara så att Barcelona helt enkelt spelar typisk spansk fotboll

ööh skämtar du med mig? real spelar spansk fotboll. barca spelar handboll


   
SvaraCitera

patrick bateman:

så om tyskland klarar sig utan skador och formsvackor så klarar de sig

Ja, det tror jag också men de hamnade helt klart i den jobbigaste gruppen. Gillar det inte riktigt! Men jag tror de klarar det.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

barca spelar handboll

Men använder de inte fötterna som alla andra fotbollslag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Grupp 4

Trots att Frankrike respektive England har flera spelskickliga spelare innebär det inte per automatik en given slutspelsplats. Båda nationerna är fulla av potential men är långt ifrån de toppskick som dom en gång haft.

Men att Sverige ska briljera och visa något charmigt samba spel är ingenting jag förväntar mig. Vad jag däremot förväntar mig och önskar är att om man går in med inställningen som Erik Hamrén befarat: "vi ska ta medalj". - Om man ska ta medalj i EM ska varken England eller Frankrike vara något bekymmer.

patrick bateman:

Grupp 2

Det ska då mycket till för att Portugiserna ska lyckas. Det gäller detsamma för dansken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja, det tror jag också men de hamnade helt klart i den jobbigaste gruppen. Gillar det inte riktigt! Men jag tror de klarar det.

haha nja. lite tråkigt eftersom nu kommer 1 topplag åka ur, jag föredrar att topplagen lir utspridda. grupp 1 är liksom inte så spännande. det är det sämsta med gruppen enligt mig. men kommer bli sjukt spännande

x_marty:

Trots att Frankrike respektive England har flera spelskickliga spelare innebär det inte per automatik en given slutspelsplats. Båda nationerna är fulla av potential men är långt ifrån de toppskick som dom en gång haft.

haha jo england och frankrike ska klara det men man vet aldrig. frankrike floppade sönder 08 och 10. de ser stabilare ut nu men man vet aldrig. england brukar ju sverige klara av att stå emot hyfsat och ukraina ska vi slå. så det finns nog en chans. fast jag vill inte se nåt optimistiskt offensivt spel. vi får spela defensivt och hoppas på det mesta

x_marty:

Vad jag däremot förväntar mig och önskar är att om man går in med inställningen som Erik Hamrén befarat: "vi ska ta medalj". - Om man ska ta medalj i EM ska varken England eller Frankrike vara något bekymmer.

haha han lär få äta upp de orden om det går åt helvete. kul att han tror på laget iaf. och vi slog ju holland. de är bättre än både frankrike och england.

x_marty:

Det ska då mycket till för att Portugiserna ska lyckas. Det gäller detsamma för dansken.

haha danmark kan man nog räkna ut men portugal har allt en chans. holland är inte så himla bra längre, hade mycket tur i VM och ser svagare ut nu. jag tror på portugal där faktiskt, efter tyskland.


   
SvaraCitera