Aviseringar
Rensa alla

Omklädningsrummet


Ämnesstartare

Förlåt, men som nyutkommen homokille har man en del frågor, verkar ju vara ett bra ställe att ställa dem på..

However, hur upplever ni 'bögar' som kommit ut att det är i omklädningsrummet i skolan? Kollar andra snett och så extra mkt? Brukar ni kolla på andra? [blush] ,

Massa pussar till er alla snälla 🙂


   
Citera
Tyrael

MÅLARPENSEL:

However, hur upplever ni 'bögar' som kommit ut att det är i omklädningsrummet i skolan? Kollar andra snett och så extra mkt? Brukar ni kolla på andra? [blush] ,

mmM vi taffsar mer po varandra en ennan.. det är skunt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För mig är det inget speciellt, men vi är bara fem killar i klassen. De vet att jag aldrig skulle tafsa/stirra oförskämt mycket, så det är lugnt. Beror självklart rätt mycket på vad det är för klasskompisar man har, det kanske inte är optimal stämning om man går i idrottsklass/fordon/liknande. (Motbevisa mig gärna här.)


   
SvaraCitera

dte är ju som rena porren. jag hatade det, så svårt att inte kolla. typ omöjligt.

alla heteros skulle ju kujnna gämföra det med att vara i ett rum med 15 nakna snygga tjejer...

skolkade mest från idrotten. hatade ändå sport så.


   
SvaraCitera

MÅLARPENSEL:

Brukar ni kolla på andra?

ibland [blush]


   
SvaraCitera

Alltså, bara för man tänder på ett speciellt kön betyder inte det att man vill ha sex med ALLA av det könet. Ett oskyldigt omklädningsrum skulle därför inte behöva bli förknippat med onödig skylning av kroppsdelar och osäkerhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. =P Vill ändå inte se, haha. =P


   
SvaraCitera

Jag har aldrig varit särskilt ute, eftersom jag inte har kännt något behov av det, så de första två frågorna kan jag inte svara på. Den tredj däremot, kan jag ge ett rakt och uppriktigt svar på. Nej, jag tittade inte på andra. Jag skulle kunna duscha med 15 nakna (samt snygga) lesbiska också utan att blänga (ett ögonkast här och var för att se vad man har att göra med, kanske, men inte mer än så [wink])


   
SvaraCitera

Jag har flera tjejer i min klass som är bi- och drar lite mer åt lebb hållet. Har aldrig haft ngt problem att byta om med dem. Grejen är väll den att man vet att de är vana att se kvinnokroppen som "bara" en kropp, de har bytt om hela tiden med tjejer så varför skulle det vara annorlunda nu. Som kille fascineras man väll mer av tjejer och vise versa pga av olikheterna och att man inte själv är / har varit med om samma utveckling kroppen genomgår i tonåren.

Det som kommer bli mest jobbigt är väll att du är rädd att de ska tro att du kollar på dem fast de förmodligen inte bryr sig speciellt mycket. Sen finns det givetvis idioter (eller bara vanliga dödliga som är dåliga på att hantera och uppfatta situationer) så i värsta fall så blir ngn besvärad. Menmen, så länge du inte är besvärad så skit i vad de andra tycker, men respektera dem för sina åsikter ändå 🙂 (hej vilket långt moraliskt inlägg det blev)

Sockerconny:

Alltså, bara för man tänder på ett speciellt kön betyder inte det att man vill ha sex med ALLA av det könet. Ett oskyldigt omklädningsrum skulle därför inte behöva bli förknippat med onödig skylning av kroppsdelar och osäkerhet.

Point.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa vägrar vara i duschen samtidigt som jag. De killar som har lite bättre självförtoende bryr sig inte så mycket och mina polare tramsar, nyper, snärtar med handdukar etc precis som vanligt. Skulle nog nästan säga att det tafsas mer än innan, typ som att det är mer ok för att jag är bisexuell. Men visst är det så att jag hör ordet bög viskas bakom ryggen då och då..

Klart jag kollar på andra i duschen, jag är en kåt 17 åring för fan [crazy]


   
SvaraCitera

Andy91:

Vissa vägrar vara i duschen samtidigt som jag

fan vad töntigt 🙁


   
SvaraCitera

Andy91:

Skulle nog nästan säga att det tafsas mer än innan, typ som att det är mer ok för att jag är bisexuell.

Hur okay är det, egentligen?

Andy91:

Vissa vägrar vara i duschen samtidigt som jag.

Så synd för dem - mer utrymme till dig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Hur okay är det, egentligen?

Kanske skall vara mer tydlig i min komunikation, menar inte riktigt tafsas, men många killar har blivit mer fysiska i sitt sätt att umgås med mig. Kramar oftare, lägger en hand på min axel när dem pratar med mig etc, även i duschen. Men jag är ganska fysisk i mitt sätt att umgås med andra med så det kanske lockar fram det beteendet med.


   
SvaraCitera

Andy91:

anske skall vara mer tydlig i min komunikation, menar inte riktigt tafsas, men många killar har blivit mer fysiska i sitt sätt att umgås med mig. Kramar oftare, lägger en hand på min axel när dem pratar med mig etc, även i duschen.

Jo - det var bara en liten reflektion. Visar det på en inneboende lust att t gärna ta i och krama sina kompisar som hålls borta av rädsla för att det inte skall accepteras/tolereras - som de dock antar att en öppet bi- eller homosexuell person 'tål' och därför ger utlopp för det?

Andy91:

Men jag är ganska fysisk i mitt sätt att umgås med andra med så det kanske lockar fram det beteendet med.

Människor som inte kramas skrämmer mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Visar det på en inneboende lust att t gärna ta i och krama sina kompisar som hålls borta av rädsla för att det inte skall accepteras/tolereras - som de dock antar att en öppet bi- eller homosexuell person 'tål' och därför ger utlopp för det?

Ren spekulation men det låter ju inte helt orimligt kl 3 på natten [wink]
Men det är klart, de flesta gillar ju att få en kram. Märks typ om jag kollar på film och så hemma. jag har en rätt stor soffa i mitt rum, ändå brukar polarna sitta "nära" när vi kollar på film. Jag vet att dom inte är gay och dom vet att jag har kille, så det är inte att dom stöter på mig. Tror bara att människor är flockdjur i botten och flockdjur vill gärna flocka sig hehe [crazy]


   
SvaraCitera