Aviseringar
Rensa alla

Omkopplar thingy


Ämnesstartare

Tjena.

Har nyss kopplat in mina högtalare, det är inte några små bordshögtalare utan stora as som står på golvet.

Skulle behöva nån omkopplar grej som jag har typ på skrivbordet så det är typ nån dosa som sitter i datorn sen är högtalarna inkopplade sen går det nån dosa upp till skrivbordet som man kopplar in hörlurar och mick i.

Asså så man har högtalarna inkopplade samtidigt som hörlurar och mikrofon men när man har hörlurar i kopplade går ljudet till hörlurarna istället och ljudet i högtalarna bryts och vice versa.

Nån som vet om det överhuvud taget finns och vart isåfall kan man få tag på en? Ska även köpa nya hörlurar för Siberia lurarna har gett upp av nån anledning, så säg bra hörlurar för vettiga priser.

kthx :>


   
Citera
Ämnesstartare

AiRB0x:

Omkopplar thingy

Är Thingy felkopplad?


   
SvaraCitera

AiRB0x:

stora as som står på golvet

Det heter "golvhögtalare". [zzz]

AiRB0x:

vart isåfall kan man få tag på en

Teknikmagasinet. Orkar inte leta men de har.


   
SvaraCitera

Fast det är en dosa där allt är inkopplat samtidigt och du får välja vilket ljudet ska gå till via en knapp...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Fast det är en dosa där allt är inkopplat samtidigt och du får välja vilket ljudet ska gå till via en knapp...

Ja men du förfan det är ju exakt en sån jag letar efter. Kan du inte vara lite gullig o länka pl0x?


   
SvaraCitera

AiRB0x:

Ja men du förfan det är ju exakt en sån jag letar efter. Kan du inte vara lite gullig o länka pl0x?

​Media Hub


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vafan jag trodde bara att det där var typ en förlängningssladd som man kopplade i datorn och sen i med hörlurar/högtalare men man kanske kan koppla in både och o sen trycka på nån knapp. Funkar det så får du gärna svara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg nyss att det var nåra knappar o ingångar jag missade tidigare :PpPppPpp Tack Myksa


   
SvaraCitera