Aviseringar
Rensa alla

omnomnomnom chär?


Ämnesstartare

jag tror jag är kär.
i en kille som går i min kompis skola. träffade honom i lördags, han var... väldigt full haha. men också väldigt trevlig. ja venne hur ja ska göra för att ens få kontakt med honom. vill veta om ja verkligen är kär i honom (eller okej ja är det, för ja blir helt varm när ja skriver det här). har honom på facebook nu 😉 men det skulle ändå kännas fel o skriva til lhonom.
vad ska ja göra? :<


   
Citera

spexdax:

vad ska ja göra? :<

Lära dig att kunna känna skillnaden på fysisk attraktion och kärlek.


   
SvaraCitera

Säg vad du tycker om han till han det är det bästa sättet va inte rädd för att bli nobbad det finns flera där ute!
Är du för blyg att prata med han så skriv på facebook en del, lär dig känna han.

Det är typ mitt svar aja hoppas det löser sig för dig [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Lära dig att kunna känna skillnaden på fysisk attraktion och kärlek

vad får dig att tro att jag inte kan det?


   
SvaraCitera

spexdax:

vad får dig att tro att jag inte kan det?

Din låga ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen jag varit kär i har ja faktiskt velat ligga med. fast jag förstor nog inte vad du menar heller. liten o omogen och snart 17 år och svår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår*


   
SvaraCitera

spexdax:

ngen jag varit kär i har ja faktiskt velat ligga med. fast jag förstor nog inte vad du menar heller. liten o omogen och snart 17 år och svår.

hur kan man inte vilja ha sex med någon man gillar?

men OnT: är den här killen gay? men berätta va du känner för honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

men OnT: är den här killen gay? men berätta va du känner för honom

det är det ja inte vet, och när då liksom, finns inget som skulle göra att vi sågs igen bara sådär


   
SvaraCitera

spexdax:

det är det ja inte vet, och när då liksom, finns inget som skulle göra att vi sågs igen bara sådär

det gör det hela lite svårare. men börja snacka med han på fb och känn efter sen om det är lämpligt att du berättar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaja får se hur ja gör, känns sjukt obekvämt med fb o allt sånt. förvånad att ja ens skrev här hoho


   
SvaraCitera

spexdax:

vad ska ja göra? :<

Självsäkra killar är sexiga, skriv till honom och säg att du tycker att han är het och att du vill träffa honom igen. Antingen är han intresserad eller inte, i båda fallen lär han bli smickrad av att du tycker han är snygg.

Eftersom ni inte går i samma skola ser jag inte några större problem om han skulle nobba dig heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte om ja vågar. fast ja e kanske rädd o få en nitlott. fast ja menar, antingen får ja den direkt eller så kärar ja ner mig ännu mer o så får ja den senare o kanske blir riktigt ledsen. hmmm... wha to do >.<

aja, tack för det hitills bästa svaret


   
SvaraCitera
Hando

spexdax:

facebook

Facebook suger. Men skriv till honom ändå.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera