Aviseringar
Rensa alla

Omreggningslistan!


Ämnesstartare

Har inte kollat, men har inget minne av att det finns någon fin, lätthittad lista där det går att hitta vem som är vem av alla omreggade jävlar med nya nick! [blush]

Frivilligt självklart, eftersom vissa omreggat i syfte att inte förknippas med ett tidigare konto. Men för de som bytt så många gånger att det blivit omöjligt att veta vem som är vem ([no-no]) så... ja.

Inskrivning för den som känner sig manad! Show yourselves!

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Har bara haft detta nicket 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heter nu vad jag brukade heta som mest aktiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisk_den_tredje>Viljans Triumf>Ad_Hoc>Viljans Triumf>Liebestraum>Livtrasir>Jungman Jansson>Monty Cantsin>Karen Eliot>plywood>Jungman

om jag inte glömt något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hisou > Outro > Storm.
Med diverse småkonton mellan som inte gills.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MyStory --> Rövskägg --> Nintendo --> Inte Gugge --> Nintendo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight-dazed_and_confused-dazed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

Viljans Triumf

[sad][cry]

dazed:

fistforfight-dazed_and_confused-dazed

du har förvrängt min bild av ditt ansikte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

[sad][cry]

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

va?

Triumph Des Willens. Nazistreferenser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Trumph Des Willes. Nazistreferenser.

Definitivt, men även upplyftande, viljan klarar allt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

du har förvrängt min bild av ditt ansikte.

Kul att jävlas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym 3, Ganon, Ganon, Dr Giggles, Rumpelstltskin, Gud__, Mad Jack, Ganon, Gan0ndorf, Fantom-Gan0n, Puppet-Gan0on, Ganon, Gan0nito, KlabTrap, G a n o n, Ganon, Molgera, Nikstlitslepmur, ExtremZombie, Macavoy, Oggre, Eisenstein, Farbror Folke, Herr Starr, Hasande Fasan, Hugo R, Marco C, Milton P, Batrachian, The Lizard King, General Trag, Graboid, Ganon, Napoleon Bonafrog, Lacroix, Dogau, Jolly Good Fellow, Fader Abraham, Quincannon, Rutig Flugsvamp, The Road Behind, Pelle Pelikan, köttkaka, jaffa88, Ghastly Grinner, menopaus, Feokromocytom, Elaka Häxan i väster, Maj Lis Lööw, BUFFALO SOLDIER, WhoopsyDaisy, Rain, Uranus, Demorol, Beefcake, Neurosedyn, Bordellmamma, Per Olsson, Al Salam Alaiqum, Lidande små barn, Exkrement, Doktor Död, Kalle på Spången, Halitosis, Takykardi, Beverly Hills, Pastasås, Gubben i lådan, Old McDonald, 250 kg kärlek, Salta Killen, Pladdergubben, Din pappa, Mångkulturell, Neger Joe, Cancertumör, Folkpartiet, Ching Chong Kines, Otrogen Hund, Ragnarök, Tandtrollet, Flatlus, Hopalong Cassidy, Harlequin, Bobby, Windigo, Niceandkindperson, Schmetterling (som jag fick av en fd användare här), Porrleksak, Yankee, Fru Fitta, sickofyou, Rasmuspåluffen, Huskorset, KorvmedBröd, Rejseholdet, Tofu, Sten Sture, Blond, Blatte_trash, Papa Doc, Hokeypokey, Nonchalant, sommarpojke, Spelman, Tramse, Homewrecker, Hoppbollen, Duke, Quint, clickclack, Vinegar Tits, Ganon

Med reservation för ca ett 20-tal till som jag inte kommer ihåg just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

clickclack, Vinegar Tits,

MEN OFTA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

MEN OFTA.

Vadå då?


   
SvaraCitera