Aviseringar
Rensa alla

Omskärelse, HJÄLP


Ämnesstartare

haha, asså tror jag går till UM och ber dom knipa igen sen tar jag bara alvedon hemma 24/7 ist för morfin tabbleter ect.

Men är det itne jobbigt att arbeta osv med det?
precis när man gjort det.(jag går på praktik gymnasium)


   
SvaraCitera

wadde:

haha, asså tror jag går till UM och ber dom knipa igen sen tar jag bara alvedon hemma 24/7 ist för morfin tabbleter ect.

Smärta (för mig) gick över efter några timmar den första dagen sen va det lungt så länge man var stilla.

wadde:

Men är det itne jobbigt att arbeta osv med det?
precis när man gjort det.(jag går på praktik gymnasium)

Naaah, alltså jag kunde typ bara ligga i sänge å knappt göra nått de första dagarna. Men kan väll sjukanmäla dig?
Tror de tog lite över en vecka typ innan jag gick ut med jeans xD Mjukisbrallor funka men va fan inte skönt iaf 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte så pinsamt som man kan tro, dessutom så har din mamma antagligen haft koll på din förhud som bebis. Jag har iaf operationen inbokad den 13:e.. Wiiee...[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni har nog rätt! jag ska ta mitt mod och berätta min morsa sen när hon kommer hem och säga att jag vill boka tid osv för udnersökning.

sen får dom sjuk anmäla mig.

Vill tackar er så enormt mycket.

Utan era kommentarer osv så övertala ni mig att ta mitt mod att berätta


   
SvaraCitera

Du behöver inte göra en fullkomlig omskärelse dock.


   
SvaraCitera

wadde:

Vill tackar er så enormt mycket.

Utan era kommentarer osv så övertala ni mig att ta mitt mod att berätta

Ingen fara [y] Lycka till!

Kan lägga till att väntetiden ifrån undersökningen till operationen var 3 månader för mig s; bor i Dalarna. Men jag sa aldrig att jag hade ont eller så (för de hade jag inte) och då räknas de ju inte som brådskande.

Jonnybravo91:

Du behöver inte göra en fullkomlig omskärelse dock.

I vissa fall jo [sad] jag fick inte välja [cry] blev skit besviken först men efter så vare fan nice ändå [party]


   
SvaraCitera

fade:

I vissa fall jo [sad] jag fick inte välja [cry] blev skit besviken först men efter så vare fan nice ändå [party]

w00tw00t? [tard] Hade fri möjlighet hela tiden! Det var först på andra operationen som dem sa att dem antagligen inte kunde hjälpa mig ifall dem inte gjorde en omskärelse. Dock fortfarande helt mitt val [tard]

Men visst är det nice? Bortser man från att det skaver för jävligt i kalsingarna så visst ser den större ut? [wink]

Jag har dock inte kommit så långt ännu efter operationen, men är sexet lika bra? [cute]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

w00tw00t? [tard] Hade fri möjlighet hela tiden! Det var först på andra operationen som dem sa att dem antagligen inte kunde hjälpa mig ifall dem inte gjorde en omskärelse. Dock fortfarande helt mitt val [tard]

Neeh han typ: "Det leder bara till omoperationer om man gör så så vi gör inte det nå mer typ".
Jag typ: [sad][mad][tard][cry][confused][rolleyes][smile]
Men sa även att jag hade nån ovanligt "överdriven" variant så kan vart därför o;

Jonnybravo91:

Men visst är det nice? Bortser man från att det skaver för jävligt i kalsingarna så visst ser den större ut? [wink]

hehe jau ibland göre fan ont men oftast äre lungt <:
Haha kanske lite, inte direkt tänkt på xD

Jonnybravo91:

Jag har dock inte kommit så långt ännu efter operationen, men är sexet lika bra? [cute]

Can't help you there. Aldrig "testat", varken före eller efter [rolleyes]
Har en ganska stark känsla av att det blir bättre iaf x)


   
SvaraCitera

ohYEA_:

kriv ett brev o lägg dit flera tydliga bilder.. så får de försöka gissa, om du tycker det är pinsamt med gissningar face to face kan du be dem skicka brev tillbaka med punktlista.. ibland är föräldrar tröga, så var tydlig.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA vad fan


   
SvaraCitera

passaro:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA vad fan

jaa-a.. hjälpa snubben på vägen lix


   
SvaraCitera

fade:

Neeh han typ: "Det leder bara till omoperationer om man gör så så vi gör inte det nå mer typ".
Jag typ: [sad][mad][tard][cry][confused][rolleyes][smile]
Men sa även att jag hade nån ovanligt "överdriven" variant så kan vart därför o;

Äch till mig sa han att han aldrig stött på någon med så tjock hud!
Var oppererade du dig någonstans då? [tard]

fade:

hehe jau ibland göre fan ont men oftast äre lungt <:
Haha kanske lite, inte direkt tänkt på xD

Sidenkallsingar säger dem ska vara bäst, men jag är skeptisk. Siden är fan inte nice :p
Ta en god titt i spegeln då [wink][wink][wink][wink]

fade:

Can't help you there. Aldrig "testat", varken före eller efter [rolleyes]
Har en ganska stark känsla av att det blir bättre iaf x)

tjaa.. jag har hört båda delarna... Somliga säger att det blir bättre då ollonet är mer i direktkontakt. Andra säger att det blir mindre skönt då det känsliga har avtrubbats efter att ollonet skrapats mot kallsingarna, som i sin tur dock gör så att man kan hålla sig längre.

Hoppas dock på det första [sad]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Äch till mig sa han att han aldrig stött på någon med så tjock hud!
Var oppererade du dig någonstans då? [tard]

Wierd :s
Falun lasarett, Einar Brekkan hette läkaren [bigsmile] Han kanske hade nått emot mig så typ "nej fu att han ska få välja... [badgrin]"

Jonnybravo91:

Sidenkallsingar säger dem ska vara bäst, men jag är skeptisk. Siden är fan inte nice :p

Nej eller hur, minns inte sist jag hade de :S boxer ftw [party]

Jonnybravo91:

Ta en god titt i spegeln då [wink][wink][wink][wink]

haha will do [cool]

Jonnybravo91:

Hoppas dock på det första [sad]

Me too 🙁 men är räff för de andra, för har blivit mycket vanare av direkt kontakt sen innan. hej då extreme plasure [cry]


   
SvaraCitera

fade:

Falun lasarett, Einar Brekkan hette läkaren [bigsmile] Han kanske hade nått emot mig så typ "nej fu att han ska få välja... [badgrin]"

Kanske Faluns sjukvård har mindre pengar än Halmstads [wink][wink][wink]

fade:

Nej eller hur, minns inte sist jag hade de :S boxer ftw [party]

Amen brother, amen [cool]

fade:

Me too 🙁 men är räff för de andra, för har blivit mycket vanare av direkt kontakt sen innan. hej då extreme plasure [cry]

'
Jaja! Fler tjejer vill ändå hellre sexa med omskurna ändå! Eller? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexet blir bättre men fantamej e d inte lika skönt. Man har tappat massa av känslan så det så man håller längre men samtidigt går det aldrig att uppnå det som kändes när man inte var avskuren.

Mitt tips, ha sex först efter så slipper du sakna något 😛

Jonnybravo91:

Jaja! Fler tjejer vill ändå hellre sexa med omskurna ändå! Eller?

Jo många kan tycka att det känns mer hygieniskt och är snyggare.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Kanske Faluns sjukvård har mindre pengar än Halmstads [wink][wink][wink]

Hehe jau, skulle inte förvåna mig 😛 snåla falun -.-

Jonnybravo91:

Jaja! Fler tjejer vill ändå hellre sexa med omskurna ändå! Eller? [cry]

Jau har hört de [party]


   
SvaraCitera