Aviseringar
Rensa alla

Omvänd mig till hip-hop/RnB


jojOzZz:

..vad var det där?

Bra musik? [sad]


   
SvaraCitera

Wow, du är så metal.


   
SvaraCitera

Hittade igen video men lyssna på Slow Down & Rest of Your Life på hans MySpace:

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=288426...

Om du inte gillar dem så skriv vad du brukar lyssna på så ska jag se om jag hittar något liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Betyder typ.. typ/liksom, lite olika vid olika sammanhang. och ja, det är la rätt utmärkande för göteborskan

Gissade på det 🙂

Budolicious:

Jo, men nu räknade jag in tex. in flames som main-metal. Menade mest de stora grupperna. Typ korn, manson, slipknot, metallica, maiden osv osv. Inget ont om de, absolut inte, men har man varit där några gånger kan man typ playlisten sen 😛

Ah, men det är lite segt att inte få höra nytt. Sen har jag lagt märke till att metal är väldigt dåligt som dansmusik, hur bra det än låter.


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Ha, det är jag redan [blush]

VA? Varför det? [surprised]


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Sen har jag lagt märke till att metal är väldigt dåligt som dansmusik, hur bra det än låter.

Nejnej, verkligen inte. Men så har jag aldrig varit en som dansar ute heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Bra musik?

Kejdå, den var lite mysig [blush]

Stronghold:

Wow, du är så metal.

Inget jag eftersträvar 😛

BreakTheAuthority:

Om du inte gillar dem så skriv vad du brukar lyssna på så ska jag se om jag hittar något liknande.

Mja, bättre än det mesta man hör..

De band jag lyssnar på just nu är;
Eluveitie, Ensiferum, Korpiklaani, Finntroll, Moi dix mois, Amorphis, Norther, Wintersun..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

VA? Varför det?

För att du inte säger [no-no]


   
SvaraCitera

jojOzZz:

För att du inte säger [no-no]

Men åh, vad ska jag säga? Vad ska jag säga? Vad ska jag säga? (Sluta härma din kompis pappa nu. Okej, förlåt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Men åh, vad ska jag säga? Vad ska jag säga? Vad ska jag säga? (Sluta härma din kompis pappa nu. Okej, förlåt)

Oki, förlåter dig, älskar du mig igen?

Budolicious:

Nejnej, verkligen inte. Men så har jag aldrig varit en som dansar ute heller

Nja, oftast väldigt tråkigt, så det är försåeligt, lätt bättre att bara sitta och snacka med polare 🙂


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Oki, förlåter dig, älskar du mig igen?

Jag slutade aldrig älska dig, det får du inte tro [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jag slutade aldrig älska dig, det får du inte tro

Tack och lov[love][love]


   
SvaraCitera

Let's go old-school


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Mja, bättre än det mesta man hör..

Förmodligen för att det inte är det där hjärndöda komersiella skräpet som spelas på radio. [rolleyes] Jävligt få hiphoppare som faktiskt lyssnar på det där skitet de spelar på MTV bara så du vet, är mest de hjärntvättade fjortisarna som gillar det där så att döma ut en hel genre utifrån det känns ganska korkat. [crazy]

jojOzZz:

De band jag lyssnar på just nu är;
Eluveitie, Ensiferum, Korpiklaani, Finntroll, Moi dix mois, Amorphis, Norther, Wintersun..

Hmm, kan du posta en låt för jag känner bara igen namnen men ingen specifik låt. ;S


   
SvaraCitera