Aviseringar
Rensa alla

Omysig pojkvän- vart drar man gränsen?


Ämnesstartare

Det är alltid jag som tar initiativ till mys- aldrig han. Den enda närheten han verkar tycka behövas är den åt det sexuella hållet...

Efter sex somnar han alltid direkt och när jag är sjuk och förväntar mig lite mysig omvårdnad måste jag alltid be om det, ingenting görs spontant.

Ibland när han sover över hos mig och jag inte orkar ha sex frågar han om det är okej att han runkar? lite motvilligt säger jag ja. Sedan ligger jag där och hör "schlaffs schlaffs schlaffs" tills vi somnar. [sad]

vart drar man gränsen? Hur mycket är okej att kräva av sin pojkvän i mysighetsväg? har sagt till honom att vara mysigare några gånger och det har hållit i sig ett tag men sedan är det alltid tillbaka på ruta ett igen...


   
Citera
Ämnesstartare

KISSMEKISSME:

Det är alltid jag som tar initiativ till mys- aldrig han. Den enda närheten han verkar tycka behövas är den åt det sexuella hållet...

Låter ganska mycket som en kille jag dejtar. Man vill ju ligga och bara kramas och pussas ibland, utan sex!

Du kan ju uppmuntra till att han ska mysa och pyssla om dig. Han kanske inte är medveten om hur du känner.[cute]


   
SvaraCitera

Prata med honom och säg hur du känner, få honom att fatta att sex inte är det enda i närhetsväg.


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

Efter sex somnar han alltid direkt och när jag är sjuk och förväntar mig lite mysig

hahah 1 - 0 till han :P, btw vem vvill sitta och mysa med någon som är sjuk ?:P, nej tack!:P,


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

Ibland när han sover över hos mig och jag inte orkar ha sex frågar han om det är okej att han runkar? lite motvilligt säger jag ja. Sedan ligger jag där och hör "schlaffs schlaffs schlaffs" tills vi somnar.

[shake]


   
SvaraCitera

Den sista tiden i mitt förhållande tog jag allt mys för givet. Nu värdesätter jag varenda sekund av det.

Att mysa är det bästa som finns - alltid.

Tycker du bör ställa krav. Eller så passar ni uppenbarligen inte tillsammans.


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

Sedan ligger jag där och hör "schlaffs schlaffs schlaffs" tills vi somnar.

hahaha


   
SvaraCitera

Passar det inte så gör slut. Man ska inte försöka att ändra sin partner utan snarare kunna leva med dess brister och kan man inte det, bör man inte vara tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Passar det inte så gör slut.

lite det här. Antagligen gillar man mys, eller inte. Han gör det inte. Visst, du kan tjata och uppmuntra och han kanske börjar mysa mer för att vara snäll, men han vill ändå inte göra det. Snacka med han.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Passar han dig inte så passar han dig inte. Leta upp någon som du tycker om för det den gör istället.

KISSMEKISSME:

Ibland när han sover över hos mig och jag inte orkar ha sex frågar han om det är okej att han runkar? lite motvilligt säger jag ja. Sedan ligger jag där och hör "schlaffs schlaffs schlaffs" tills vi somnar.

Men om han ber om lov innan så gör han ju inget fel. Då får du ju helt enkelt säga nej när han frågar. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som min förra pojkvän, dumpade honom för den anledningen, han ville bara ha sex, även om jag var nyopererad och tog tre olika (starka) smärtstillande för att kunna existara. Men då skulle han ha sex. det fick mig att inse att jag inte kunde fortsätta vara med honom, det var inte rätt för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KISSMEKISSME:

Sedan ligger jag där och hör "schlaffs schlaffs schlaffs" tills vi somnar.

haha, åh. Signatur matrial nästan..

Näe, antagligen acceptera du att han helt enkelt inte är en kille som gillar mys. Eller så tjatar du det till dig, men var redo på att han ändå inte kommer ändras. Eller så dumpar du han och skaffar en mysig kille.


   
SvaraCitera

Vad förväntar du dej då? En kvinnas uppgift är att tillfredsställa sin mans begär, gör hon inte det så får han ju fixa det på annat sätt. Var glad att han inte går till en annan kvinna[confused]


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

Efter sex somnar han alltid direkt

det gör många..

KISSMEKISSME:

när jag är sjuk och förväntar mig lite mysig

jag skulle inte vilja mysa med någon som var sjuk,
1 bli smittad själv
2 när jag är sjuk så vill jag ligga och snora för mig själv inte i någon annans nacke..
människor är olika.. han kanske inte är en myspelle som du vill, jag är inte alls en sån som vill "mysa" tex.. ligger hellre på min sida av soffan med avstånd tack!..

KISSMEKISSME:

lite motvilligt säger jag ja

your a fooool.. varför säger du inte NEJ direkt.. om du inte vill.. orka pressa sig i något som man inte ens vill..


   
SvaraCitera