Aviseringar
Rensa alla

on teh railway station


Blivande_japan:

gäng

[cool][cool][cool]coooool


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

S3ON:

Jorå, precis som när man snattar en mentos för 6,90 [wink]

nää.. asså, de måste ju ha kopplat in polisen av en anledning? [crazy] att du vägrade uppge personuppgifter lr något

S3ON:

och det där andra med att fejka 20kronors-sedlar. [blush]

hahaha juste.. gangstah

Blivande_japan:

tänkte skriva att jag aldrig plankat, men kom på att jag gjort det första gången jag var i stockholm ensam å va förvirrad å vi var ute i lidingö å visste ej att man inte fick köpa biljetter på bussen, så vi låtsades som ingenting å gick på bussen. vi va ett rätt stort gäng å de flesta hade terminskort

gangstah japanen

du e ärlig du


   
SvaraCitera

passaro:

coooool

mmhm å karate kunde vi allihop!

Lounge:

gangstah japanen

du e ärlig du

eh.... åker på reducerat och som "skolungdom" varje gång jag är i värmland.... [blush]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Blivande_japan:

eh.... åker på reducerat och som "skolungdom" varje gång jag är i värmland.... [blush]

då kan man ju nästan säga att du plankar


   
SvaraCitera

Lounge:

då kan man ju nästan säga att du plankar

nä fö fan


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vad stod det då?

Stod att de hade haft flera fall av "plankning" på tåg i kommunen den senaste tiden. Och att det senast igår var en ung man som smet undan från en kontrollant. Vart nån snut där i texten också som de hade intervjuat som såg allvarligt på händelserna naturligtvis..

Lounge:

nää.. asså, de måste ju ha kopplat in polisen av en anledning?

Att jag ej hade pengar att betala resan för..!? Jag sade ju som det var där i tåget, att jag i princip hade bestämt mig för att åka gratis.. Personnummer och namn tror jag att jag gav henne nåt random..

Lounge:

hahaha juste.. gangstah

[sad]


   
SvaraCitera

S3ON:

Och att det senast igår var en ung man som smet undan från en kontrollant.

vad larvigt att de skrev en artikel om det... [crazy]


   
SvaraCitera

Hej!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vad larvigt att de skrev en artikel om det...

Detta är inte Stockholm inte, [no-no] händer ganska sällan något som är värt att skriva om här, men endå måste de trycka upp tjocka tidningar med nyheter varje dag. [sad] Dröjer nog inte särskilt länge förens de tar bort tidningen och kör upp allt på deras webbsida istället..

Sådant här skriver dem om varje jävla dag:

http://www.jnytt.se/nyhet/48849/flicka-skadades-nar-busschauffor-tvarnitade

Nyhetstorka?


   
SvaraCitera

anmolwarsi:

3.Rösta!

Har röstat nu!

Dold text: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!


   
SvaraCitera

S3ON:

händer ganska sällan något som är värt att skriva om här, men endå måste de trycka upp tjocka tidningar med nyheter varje dag.

haha drygt att jobba som journalist där då!


   
SvaraCitera