Aviseringar
Rensa alla

Onanera eller ha sex?


Ämnesstartare

hellre knull än runk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

hellre knull än runk.

Varför då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Varför då?

skönare o roligare än o ba sitta o rycka me armen


   
SvaraCitera

Får orgasm mycket lättare själv, men föredrar ändå sex i alla lägen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på med vem givetvis


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Finns många grejer i den där texten som pekar på att ni inte har ett särskilt bra förhållande.

Jag vet, och har tagit tag i grejer och fortsätter ta tag. Senare idag kommer jag inte längre vara någons flickvän.

Dan_the_ironman:

Vilket deprimerande inlägg

Deprimerande och deprimerande, shit happens... 🙂

kebu12:

Hej älskling![blush]

Hej Kebuuuu [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föredrar sex! Onani är bra på sitt sätt, där har man ju allt i sina händer, på gott och ont!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sex är oslagbart.


   
SvaraCitera

Om den man har sex med vet vad jag njuter av är det oslagbart, men samtidigt är det ingen som känner en så väl än en själv. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sex är mycket roligare och härligare än att sitta ensam o hålla på och pilla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lowiz:

Hej Kebuuuu [cute]

Hej söt katt, ska vi hångla?[cute]


   
SvaraCitera
Bakric

Knullade faktiskt med en hora idag för bara 90 euro (i Hamburg) och jag kan faktiskt säga att hon var långt bättre på att runka än vad jag är [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

[wink]

Aprilapril!

Dold text: Sen om du råkar vara seriös så vet jag inte hur coolt det är att skryta om att du betalat för att få ha sex


   
SvaraCitera
Bakric

Xisco:

Aprilapril!

Nope.
Blinksmileyn var inte ett skryttecken utan snarare en retorisk insinuation till TS om att det är skönare att bli avrunkad (eller att knulla) än att runka själv.
Dessutom är 90 euro ingenting! Har varit på praktik till havs i två veckor utan mänsklig kontakt (beättningens frekventa mumlande vet jag inte om det räknas som mänskligt) så nåt måste jag väl få unna mig innan jag kommer hem till sverige...
Geezus!


   
SvaraCitera