Aviseringar
Rensa alla

Onanera med en kompis av samma kön


Ämnesstartare

Här kommer frågor för (endast) dig som har onanerat med en kompis utav samma kön!

1. Kön?

2. Ålder?

3. Hur gamla var ni, när ni gjorde det?

4. Varför gjorde ni det, hur kom ni på idéen?

5. Hur låg/satt ni?

6. Gjorde ni det på varandra?

7. Var ni båda rakade?

8. Berätta lite, vad gjorde ni, och vilka fingrar gjorde ni det med?

9. Kysstes ni, kramades, eller hände någonting mera?

10. Är ni kompisar fortfarande efteråt?

11. Har det hänt mera än 1 gång?

12. Gjorde ni det samtidigt, eller vem började?

13. Vad gjorde ni när det var klart?

Kom igen nu pojkar och flickor, det finns många med hemligheter som har gjort det här! =)


   
Citera

Marper1992:

7. Var ni båda rakade?

[bigsmile]


   
SvaraCitera

1. Kön? Guess

2. Ålder? äldre än mig

3. Hur gamla var ni, när ni gjorde det? det beror på

4. Varför gjorde ni det, hur kom ni på idéen? kåta, nyfikna

5. Hur låg/satt ni? olika

6. Gjorde ni det på varandra? typ

7. Var ni båda rakade? olika

8. Berätta lite, vad gjorde ni, och vilka fingrar gjorde ni det med? haha, erkänn du tänkte på tjejer näru gjrode den här frågesaken

9. Kysstes ni, kramades, eller hände någonting mera? usch ja

10. Är ni kompisar fortfarande efteråt? a

11. Har det hänt mera än 1 gång? a

12. Gjorde ni det samtidigt, eller vem började? det beror på

13. Vad gjorde ni när det var klart? ja fick iaf typ ångest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marper1992:

Kön?

Klingonhonor

Marper1992:

2. Ålder?

2142 Zonus-år

Marper1992:

Hur gamla var ni, när ni gjorde det?

Båda va 1204 Zonus-år

Marper1992:

Varför gjorde ni det, hur kom ni på idéen

Det är ett "hondomsprov" eller en rite of passage så att säga. Alla måste göra d

Marper1992:

Hur låg/satt ni?

I satt i en självspunnen kokong, skräddarställning och tittade in i varandras ögon

Marper1992:

Gjorde ni det på varandra?

Klingonhonor får inte röra varandra.

Marper1992:

Var ni båda rakade?

Vi har inte hår.

Marper1992:

Berätta lite, vad gjorde ni, och vilka fingrar gjorde ni det med?

Vi satt som sagt i ett trångt utrymme och började att smeka våra lixkörtlar, eller bröstvårtor. Sedan när vi började lubricera förde vi in våra kringsspjut i våra slemhinneöppningar och började köra utav bara den. När man kände att det var nära så förde vi in händerna och började massera vår gomspene. Sen kom vi, fan vilket fyrverkeri.

Marper1992:

9. Kysstes ni, kramades, eller hände någonting mera?

Marper1992:

13. Vad gjorde ni när det var klart?

Vi tog oss ut och fick våra halsband som bevis att vi nu var vuxna.

Marper1992:

10. Är ni kompisar fortfarande efteråt?

Ja, vi är bundna för livet.

Marper1992:

11. Har det hänt mera än 1 gång

Nej

Marper1992:

12. Gjorde ni det samtidigt, eller vem började?

Japp, samtidigt.
[cool][love]


   
SvaraCitera

Släpp draggen, pojkvasker!

Varför vill du veta?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Kön? Tjej

2. Ålder? 17

3. Hur gamla var ni, när ni gjorde det? 15

4. Varför gjorde ni det, hur kom ni på idéen? Det började som ett skämt nästan där hon tog av sig till trosor när vi satt o flummade en natt ensamma hemma o så började hon smeka sig utanpå trosorna o stönade överdrivet medans jag skrattade. Sen sa hon lite flummigt" Ska du inte också ha det lite skönt[wink]" o jag hakade på, tillslut gick det bara vidare o vips så hade trosorna också åkt och vi båda hade blivit ganska tända av allt flummigt, men skönt, smekande utan på. Så nu fortsatte vi utan trosorna och att sluta kändes som en omöjlighet.

5. Hur låg/satt ni? Vi satt på golvet i hennes rum, med särade ben, plaserade som i bågar, med knäna uppåt och fötterna i golvet. Ena handen utforskade magen o brösten och ner till våra sjöar, medans den andra enbart koncentrerade sig på att göra det skönt där nere[blush]

6. Gjorde ni det på varandra? Inte lika mkt som på oss själva, men ja endel[rolleyes]

7. Var ni båda rakade? Ja, det var ni. Det var nån "trend"
i vårat Innebandy lag att alla skulle vara det, dock har vi alltid haft det så också.

8. Berätta lite, vad gjorde ni, och vilka fingrar gjorde ni det med? Som sagt så smekte vi brösten o pullade med långfingret/pekfingret - långfingret/ringfingret. Vi lånade även en sexleksak som min kompis plockade fram, kan även ha varit hennes egen men vet inte hur hon skulle ha fått tag på den när vi bara var 15, så antar att den var lånad. Det var en ca 18cm lång, grov dildo med vibration.

9. Kysstes ni, kramades, eller hände någonting mera? Vi slickade varandra en liten stund och kysstes.

10. Är ni kompisar fortfarande efteråt? Ja, lika bra som alltid![y]

11. Har det hänt mera än 1 gång? Ja..

12. Gjorde ni det samtidigt, eller vem började? Samtidigt gjordes det.

13. Vad gjorde ni när det var klart?
Då skrattade vi lite samtidigt som vi pustade ut, sen tittade hon på mig o sa"Jaha...det där var skönt de" och log, då kunde jag inte hålla mig från att instämma och fnissa åt hur kul och fin hon såg ut där hon satt med sina egna och mina safter på sin kropp, helt naken, lite blossig i ansiktet.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaraLE:

, då kunde jag inte hålla mig från att instämma och fnissa åt hur kul och fin hon såg ut där hon satt med sina egna och mina safter på sin kropp, helt naken, lite blossig i ansiktet.[rolleyes]

bild?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AAFF:

bild?

Haha, inte där ifrån, o vet inte om dom är nåt som ska spridas [wink]Hihi^^


   
SvaraCitera

Kön?
nej
2. Ålder?
nej
3. Hur gamla var ni, när ni gjorde det?
nej
4. Varför gjorde ni det, hur kom ni på idéen?
ville att du skulle ha något att runka till
5. Hur låg/satt ni?
i din säng
6. Gjorde ni det på varandra?
nej men sprutade på din kudde
7. Var ni båda rakade?
nej men vi rakade oss på din säng
8. Berätta lite, vad gjorde ni, och vilka fingrar gjorde ni det med?
nej
9. Kysstes ni, kramades, eller hände någonting mera?
nej
10. Är ni kompisar fortfarande efteråt?
nej
11. Har det hänt mera än 1 gång?
ja
12. Gjorde ni det samtidigt, eller vem började?
nej
13. Vad gjorde ni när det var klart?
nej

mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Med en annan tjej
2. 17
3. 16
Det började med att jag gav henne (rygg)massage, sen skojade jag med henne genom att smeka hennes rumpa. Sen vände hon sig på rygg istället och tog på mitt bröst. Jag pressade hennes hand emot det och fnissade, vi var fortfarande skämtsamma. Jag sog tag under hennes kjol och började massera och det var då som det blev mer seriöst. Hon tog av sig trosorna, och ja, hon var rakad (jag är också det). Jag slickade på mitt långfinger och stack in det under kjolen, började smeka henne. Vi båda var väldigt upphetsade och båda fnissade lite ibland. Jag lyfte helt på hennes kjol och blåste lite på hennes fitta. Jag tog av henne linnet och bh:n. Sen fortsatte jag att smeka och sen penetrerade jag henne en stund med fingret, samtidigt som jag smekte hennes bröst med andra handen och kysste henne en gång. Hon sa åt mig att jag skulle kyssa henne igen och det var då vårat första sex började... (alltså [blush] låt mig veta om någon av er vill höra mer[wink]


   
SvaraCitera

sophiecake:

alltså [blush] låt mig veta om någon av er vill höra mer[wink]

Har man sagt A så måste man säga B! [mad]


   
SvaraCitera
Alexis

1. Kön?
Tjej

2. Ålder?
19

3. Hur gamla var ni, när ni gjorde det?
8 eller 9

4. Varför gjorde ni det, hur kom ni på idéen?
Vet ej, vi var hemma hos henne och satt i hennes säng och sen började vi pussas för skojsskull typ, och sen fortsatte det.

5. Hur låg/satt ni?
Först låg jag under henne, sen satt hon typ mellan mina ben, sen låg vi brevid varann.

6. Gjorde ni det på varandra?
Hon började på mig sen lade vi oss brevid varann och fortsatte på varann.

7. Var ni båda rakade?
Vi hade inget hår 😛

8. Berätta lite, vad gjorde ni, och vilka fingrar gjorde ni det med?
Först låg vi på varann och pussades, sen satte hon sig mellan mina ben och slank ner handen under mina trosor och började lite, sen lade vi oss brevid varann på rygg och tog på varann, kommer inte ihåg vilka fingrar det va 😛

9. Kysstes ni, kramades, eller hände någonting mera?
Vi pussade och smekte varann mellan benen, inget mer

10. Är ni kompisar fortfarande efteråt?
nope

11. Har det hänt mera än 1 gång?
nepp

12. Gjorde ni det samtidigt, eller vem började?
Hon började på mig, jag hade typ en kjol och trosor så jag behövde inte ta av mig nåt för att hon skulle komma åt, sen gjorde vi samtidigt.

13. Vad gjorde ni när det var klart?
Kommer inte riktigt ihåg, men lekte väl eller något


   
SvaraCitera

Nej. Dock höll jag på och svingade bananen så att jag fick bånge när jag var i duschen med en annan kille, om det kan fällas under onani.

De andra där ute i omklädningsrummet sa att jag runkade (WTF, de vet säkert inte ens HUR man runkar [confused]).

Den andra killen i duschen AKA klassens tjockis råkade komma i vägen med sin hand när jag svängde med dasen, och ja...Ni vet nog vad som hände. [censur]
Dold text: Hans hand och mitt ollon vidrörde varandra [blush]

F@n vad gay det var ändå, när man tänker efter, [rolleyes]


   
SvaraCitera

Marper1992:

Kom igen nu pojkar och flickor, det finns många med hemligheter som har gjort det här! =)

fan va gay xD


   
SvaraCitera

Netherlick:

Marper1992: Kom igen nu pojkar och flickor, det finns många med hemligheter som har gjort det här! =)

fan va gay xD

I så fall är det ju lesbiskt också [crazy]


   
SvaraCitera