Aviseringar
Rensa alla

Onani


Kakaoxo:

fantasi...?[shake]


   
SvaraCitera

Rosija:

Så det gick nu!

onanerade du samtidigt som du skrev här på UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Läste en gång om en snubbe som inte kunde runka om han inte hade vita gummistövlar på sig.

[love]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Läste en gång om en snubbe som inte kunde runka om han inte hade vita gummistövlar på sig.

Oi! Uthängning och förtal, för övrigt stämmer det inte!


   
SvaraCitera
time
 time

EmperorNero:

Uthängning och förtal, för övrigt stämmer det inte!

Sicken oxymoron!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Sicken oxymoron!

Förväntas jag kunna tolka och förstå "oxymoron"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosija:

Nu är det så att jag onanerar när jag känner mig kåt.

Hur känns det egentligen? Jag har bara runkat när jag varit okåt, det är inte så skönt[sad]


   
SvaraCitera
time
 time

EmperorNero:

Förväntas jag kunna tolka och förstå "oxymoron"?

En oxymoron är en självmotsägelse. Hänger inte ut dig om det jag säger inte stämmer!

Dessutom var snubben jag pratar om minst 40+, vad gör du registrerad på en ungdomssajt? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Dessutom var snubben jag pratar om minst 40+, vad gör du registrerad på en ungdomssajt? [no-no]

Vi finns här pga av att unga sexiga tjejer som du finns här[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast du är lite för gammal för min smak, så tar bort det där med ung och sexig[sad]


   
SvaraCitera
time
 time

kebu12:

Vi finns här pga av att unga sexiga tjejer som du finns här

[love] Tack för att du höjde mitt självförtroende lite va, jag skrev precis i en tråd att jag tror att du hatar mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

[love] Tack för att du höjde mitt självförtroende lite va, jag skrev precis i en tråd att jag tror att du hatar mig!

Du läste inte vad jag skrev efter tydligen[blush]
men varför skulle jag hata dig?[sad]


   
SvaraCitera
time
 time

kebu12:

men varför skulle jag hata dig?

För du ger alla andra mycket mer uppmärksamhet [sad] Kräver lite stalkning och revirmarkerande och utmaningar och dominansuppvisande!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

En oxymoron är en självmotsägelse. Hänger inte ut dig om det jag säger inte stämmer!

Dessutom var snubben jag pratar om minst 40+, vad gör du registrerad på en ungdomssajt? [no-no]

Jaha, då förstår jag. Duger det att jag registrerade mig för ganska länge sedan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

För du ger alla andra mycket mer uppmärksamhet [sad] Kräver lite stalkning och revirmarkerande och utmaningar och dominansuppvisande!

Lovar att bättre mig[cute] Det är ju min plikt, som den alfahanne jag är, att se till att alla kvinnor är nöjda


   
SvaraCitera