Aviseringar
Rensa alla

Onanibås


mens
 mens
Ämnesstartare

Efter en undersökning som visade att 39 % av alla män arbetandes i New Yorks affärskvarters runkade på jobbet satte ett sexleksaksföretag upp ett bås kallat GuyFi ( http://www.nydailynews.com/new-york/manhattan/manhattan-guyfi-booth-men-relieve-stress-article-1.2499002 ) för män att använda. GuFi har en snabbt internetuppkoppling men inte speciellt mycket mer. j85969t


   
Citera

Stå och ruge på gatan? Nä jag tror jag hoppar över det.


   
SvaraCitera

Nej tack


   
SvaraCitera

Står man ute på gatan å runkar? Det skulle jag nog aldrig klara av


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

ett bås. stor skillnad!!!!


   
SvaraCitera

mens:
ett bås. stor skillnad!!!!

Som vem som helst kan gå in i när som helst. Men nu verkar det ju bara vara en plojgrej och inte ett faktiskt runkbås.Icke!


   
SvaraCitera

Nej, sånt gör jag hemma. 


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

aristoteles:

Som vem som helst kan gå in i när som helst. Men nu verkar det ju bara vara en plojgrej och inte ett faktiskt runkbås.Icke!

Ja det är ju en reklamgrej såklart. Vad folk går in där och gör är deras business. Man borde dock wallraffa därinne.


   
SvaraCitera

mens:

Ja det är ju en reklamgrej såklart. Vad folk går in där och gör är deras business. Man borde dock wallraffa därinne.

Borde och borde, jag tänker inte hindra dig men..


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

aristoteles:

Borde och borde, jag tänker inte hindra dig men..

du kommer ångra dig när det är jag som kammar hem pulitzerpriset


   
SvaraCitera

mens:

du kommer ångra dig när det är jag som kammar hem pulitzerpriset

Nej då du förtjänar det.


   
SvaraCitera

Jag vill ha stenkoll på var min sperma hamnar. 

Vilket jävla skräckscenario - de som satt upp runkbåset säljer sperman vidare till kvinnor som vill bli på smällen och sedan kan kvinnan med hjälp av DNA få fram vem "ägaren" av sperman är och kräva mig på underhåll i 18 år.  Mycket glad


   
SvaraCitera

omg

the wolf of wallstreet-tolkningen är ej så himla långt bort 


   
SvaraCitera

mens: Kille: nej

känns ju så oerhört smutsigt och nästan deppigt, obs, vill inte shame:a onani utan konceptet med bås som män delar på känns lite äcklig

hur oftast städas det osvLedsen


   
SvaraCitera

Nej, kan ej runka om det finns folk omkring en, blir hellre avsugen på bussen xD 


   
SvaraCitera