Aviseringar
Rensa alla

One Direction, Justin Bieber , eller Paramore ?


Ämnesstartare

Någon här som är Directioner, Belieber eller ' paralover'? alltså som älskar One Direction, justin bieber eller paramore? jag är allt, hehe. skulle vara kul att se [smile][cute]


   
Citera
Ämnesstartare

JAG ÄLSKAR ONE DIRECTION OCH JUSTIN 😀


   
SvaraCitera

ÄLSKAR ALLA SHIT MY GOD DOM E SÅ JÄVLA NICE ALLIHOPA[bigsmile][bigsmile] har biljetter till bieber!!!![love]


   
SvaraCitera

Lugna er! All capslock och glada gubbar gör ont i ögonen!


   
SvaraCitera

Paramore är asbra.


   
SvaraCitera

här sover jag
Image

[blush][blush]


   
SvaraCitera

fan va mysi säng[blush]


   
SvaraCitera

nästan som att ligga med bieber OMG[chocked][love]


   
SvaraCitera

vi kan ha pyjamasparty och äta ben & jerrys
just for us guurrrlzzz right!??? [love][cute]


   
SvaraCitera

ååå shit va mysigt asså dör[chocked] bästa som hänt mig!!!![love]


   
SvaraCitera

aaaa vet du va som vare bäästa som hänt mej eller???
när jag fick mina superkjeewt lakan.<3<3 ja ba justin jag ÄLSKAR DEEEEJJJ BEJBY BEJBY OOOOOOOOhh [cry]


   
SvaraCitera

ÅÅÅÅ förstår d var köpte du dom?!?!?! [surprised] skulle döda min familj för att få såna!!! skulle till å me döda min bästa kompis!!![love][love][love] snälla säg!!!


   
SvaraCitera

asså ja vet inte om ja ska säga!! för då kommer alla köpa såna! o då känner ja mej inte lika speseill längre eftersom alla ligger me honom.... :/

men bara för dej ggmn!![love]
Dold text: ullared


   
SvaraCitera

mm ja förstår skulle också känna såååww </3 så jobbigt sånt där!!! alla vill ha han för sej shälv ju [smile][smile] ja också lixom!!

tack bby dehär betyder så jävla mycke för mig gumman[love] hur ska ja tacka dej??

tack som fan[love] ska fan åka å köpa imorn[crazy] aldri byta sen!!!


   
SvaraCitera

aaa du kan ju typ bjuda mej på glass nästa gång de e övernattning o så kan vi väl se justins film tillsammans om du har den? varsego :)<3


   
SvaraCitera