Aviseringar
Rensa alla

one missed call


Ämnesstartare

Idag hände en asläskig sak..
Vilka har sett filmen "one missed call"? Den där filmen där de får ett samtal från sig själva i framtiden med en viss signal, som förutspår deras död. Det hände mig en grej idag:
Jag var hemma hos min kompis, och min kompis var i ett annat rum, där oxå min mobil låg. Då ringde mobilen, med one missed call signalen! Jag hade inte den som ringsignal, utan jag hade en harry potter signal, det är jag säker på. Iallafall så svarade min kompis, och enligt henne stod det att samtalet var från mig själv. När hon svarade så var det ingen som sa något, och fastän hon hade svarat så stod det att det var ett missat samtal när hon hade lagt på. Vi hann inte se vilken tid samtalet var från, eftersom samtalet sedan försvann från samtalslistan och vi var alltför rädda för att tänka på det just då.
Okej, det kan ju hända att någon hade ändrat min ringsignal till one missed call-signalen och att någon ringde hemifrån, eftersom jag hade både mitt mobilnr och mitt hemnr som samma kontakt, men jävligt läskigt var det! Och ingen av mina kompisar hade ändrat signalen, säger dem, och jag tror inte att de ljuger. Kommer inte kunna sova inatt. [surprised]


   
Citera
Ämnesetiketter

Anniis:

jag hade en harry potter signal

[smile]


   
SvaraCitera

lololololololol


   
SvaraCitera

Det är dina kompisar som har gjort något.
Det finns säkert någon mobiltjänst som gör detta.


   
SvaraCitera

Du överdriver. -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohhhhhh du kommer dö nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon drog ett, uppenbarligen väldigt lyckat, skämt på dig.. troligtvis [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför har du ditt eget mobil- och hemnummer inlagt på din mobil? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Det är dina kompisar som har gjort något.
Det finns säkert någon mobiltjänst som gör detta.

Kanske det, men det är liksom inte likt mina kompisar att göra så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unknownbitch:

Du överdriver. -.-

Men lite läskigt var det iallafall...


   
SvaraCitera

Omg.

Jag säger bara se inte på the ring, och om du nu gör det så kopiera bandet och skicka vidare det så du inte dör. [censur][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr T:

Någon drog ett, uppenbarligen väldigt lyckat, skämt på dig.. troligtvis

Jag hoppas det..


   
SvaraCitera

Anniis:

Men lite läskigt var det iallafall...

Jag har sett filmen.Gave me the creeps..--->Check this out!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cocodrilo:

Varför har du ditt eget mobil- och hemnummer inlagt på din mobil?

Bra fråga xD jag la in mobilnummret när jag nyss hade bytt nummer och jag har ingen aning om varför jag hade mitt hemnummret, det var typ två år sedan jag köpte mobilen.


   
SvaraCitera