Aviseringar
Rensa alla

One-Night (?) stand


Ämnesstartare

Tja, kom i kontakt med en tjej från min förra skola på MSN, och vi kom efter ett tag in på ämnet sex. Sen efter ett tag "bestämmde" vi oss för att träffas och ja..... Det jag inte vet är hur jag ska inleda det :S har bara haft sex med brudar som jag varit i ett förhållande med då allt bara "hänt" av sig självt...Tacksam för SERIÖSA svar =)


   
Citera
Ämnesetiketter

Go with the flow.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sup till, sen går det av sig själv....[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kiss herrrrrr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Sup till, sen går det av sig själv....[cool]

[y][y][y][y][y]


   
SvaraCitera

nazgul:

Sup till, sen går det av sig själv....

SO SHO [cool][bigcheers]


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

SO SHO

ööh.. fo sho*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För mig blev det så att vi satt i soffan och typ inte gjorde eller sa nåt.
Så sa jag:
- Ingen gör ju nåt
Han svarade
- Kom hit då

Svårare än så var det inte.


   
SvaraCitera

Det är sjukt mycket lättare att få ONS än förhållanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Det är sjukt mycket lättare att få ONS än förhållanden.

Jupp.


   
SvaraCitera

palla bestämma att man ska ha sex, sen träffas enkomt för det liksom, det blir så stelt och inge sexigt alls. speciellt eftersom jag får intrycket av att ni är rätt unga och inte känner varann så bra, eller har jag fel ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

intrycket av att ni är rätt unga

nä dom lär ju lätt 30-40+ är väl typ bara folk i den åldern här på UNGDOMAR.SE!? aaaaaaaaaaaaaaaaaah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

palla bestämma att man ska ha sex, sen träffas enkomt för det liksom, det blir så stelt och inge sexigt alls.

Nej, man ses för att hitta på nått, sen drar man runt på stan, gör något kul, SEN kanske tjejen får komma tillbaka hem till mig en stund då kan man ju se om jag är sugen eller inte^^


   
SvaraCitera

Snooop:

nä dom lär ju lätt 30-40+ är väl typ bara folk i den åldern här på UNGDOMAR.SE

idiot du fattar vad jag menar. alla här är unga men då menar jag alltså unga jämförelse med dom andra ungdomarna här och unga för att ha sex. lät oerfarna bara ,skulle gissa på 14,killen e 15 kanske. och de e ungt tycker jag om man tänker hur vissa 14,15-åringar är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera