Aviseringar
Rensa alla

One night stand, är det verkligen så svårt?


Ämnesstartare

Hej um. Är en kille på 18 år som funderat mycket på att skaffa ett diskret sexförhållande (kk) eller one night stands. Känner att jag börjar få fnatt av sexbrist och problemet är inte att jag inte kan hitta någon att ha sex med utan att jag bor i en stad där det föregår mycket snack och prat och jag själv har alltid tyckt att sex inte är en sån stor deal men det angår fortfarande bara mig och personen jag har sex med men så går det inte till i min stad. Vet någon med lite erfarenhet av sexförhållanden hur man kan hitta en person som bara är ute efter sex och inget mer, alltså ett fullt seriöst diskret sexförhållande, helst i en annan stad med. Ska till västerås nästa vecka, någon därifrån?


   
Citera

krogen? internet? har faktiskt en väninna som söker sexpartner, kanhända är hon intresserad


   
SvaraCitera

Blocket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonchalant:

Blocket.

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

Svårt nog, yes


   
SvaraCitera

✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟


   
SvaraCitera

Ba ringa mey, hookar en åt dig dirr. Cashen up front och inga frågor. [wink]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

kosjka:

✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞​​✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​✝​✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞✟​✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝✞​✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟✝​✞✟✝✞✟✝​✞✟✝✞✟​✝✞✟✝✞​✟✝✞✟✝✞​✟✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝​✞✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​​✞✟✝✞✟✝✞✟✝✞✟​​✝✞✟✝✞✟✝✞✟✝​✞​✟✝✞✟✝✞✟✝✞​✟✝​✞✟✝✞✟✝✞✟​✝✞✟​✝✞✟✝✞✟✝​✞✟

JÄVLA MORALIST ÅK HEM TILL SODOM & GOMORRA MED DIG.


   
SvaraCitera

kosjka:

JÄVLA MORALIST ÅK HEM TILL SODOM & GOMORRA MED DIG.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wonderschild:

Vet någon med lite erfarenhet av sexförhållanden hur man kan hitta en person som bara är ute efter sex och inget mer, alltså ett fullt seriöst diskret sexförhållande, helst i en annan stad med. Ska till västerås nästa vecka, någon därifrån?

Det är inte så svårt men mitt råd är att du letar någon utan för din stad så du inte får problem och snacka ja har en kk just nu som bor 1 timme från mig så jag klarar mig, One night stand brukar inte funka för mig så jag tar kk istället så är man på säkra sidan så slipper man oroa säg för sjukdomar och sådant för kondom är inte skönt asså.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Arish9:

.

EN punkt. Bra grej.

OnT: Bara att ragga. Inte speciellt svårt att hooka på en fest om du bara försöker och ej är ful som stryk.


   
SvaraCitera

Svårt? Nej.
Ovärt? Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iallafall , du är ju 18 år och har krogen mm. ska nog inte vara större problem att hitta sexpartner sålänge man ger dom vibbarna. Det ordnar nog upp sig ska du se.


   
SvaraCitera