Aviseringar
Rensa alla

Online chat sidor, skriv det roligaste ni råkat ut för, gärna med screenshot 🙂


alk
 alk
Ämnesstartare

Ibland chattar jag online på olika hemsidor som omegle eller stranger(sverige). Det som jag märkt är att

- 95% är män
- varav 90% av dem är kåta män
- 80% av de är gubbar (alltså över 35)

Det här råkade jag ut för igår. Kommentarer/ synpunkter? 

lolgubb.png


   
Citera

Mm män tror verkligen att folk vill kolla på dem och tvingar gladeligen på sin nakna kropp på andra. Såna dumskallar.


   
SvaraCitera

pedofiler som inte ger upp, disgusting 


   
SvaraCitera

Såg en jätterolig jodel häromdagen, kommer dock inte ihåg hur den var


   
SvaraCitera

omöjligt att stoppa dem också, attityder måste förändras. deras behov måste stillas. åh helvete, ge stackarna en enkelresa till amsterdam, tycker de rödgröna kan finansiera den


   
SvaraCitera

Nu börjar det väl verkligen slå slint va. 


   
SvaraCitera

ånej folk som tvingar sig på andra måste få sina behov tillfredsställda uhuh nej de måste få lära sig att bete sig 


   
SvaraCitera

vonKissekatt: ånej folk som tvingar sig på andra måste få sina behov tillfredsställda

alla skall få sina behov tillfredsställda, det är väl vänsterns grundregel?


   
SvaraCitera

I framtiden kommer vi alla att vara nakna


   
SvaraCitera

Inte Jung:
I framtiden kommer vi alla att vara nakna

För att du kommer gå runt och bränna upp allt det som man kan skyla sig med? Mycket glad


   
SvaraCitera

SKORPIONEN: För att du kommer gå runt och bränna upp allt det som man kan skyla sig med? Mycket glad

nä, låter jobbigt


   
SvaraCitera

Inte Jung:

nä, låter jobbigt

Mmm, det är det så bäst att låta bli 😀


   
SvaraCitera
alk
 alk
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Mm män tror verkligen att folk vill kolla på dem och tvingar gladeligen på sin nakna kropp på andra. Såna dumskallar.

precis, om jag ville se en, vet jag hur man googlar fram en 

SKORPIONEN:
pedofiler som inte ger upp, disgusting 

nja, inte riktiga pedofiler, men typ gubbar med pedofilisk benägenhet. Typ många gubbar helt plötsligt utvecklar pedofiliska tendenser när de blir 45+ , att de helt plötsligt attraheras av tjejer mellan 13-20


   
SvaraCitera

alk:
nja, inte riktiga pedofiler, men typ gubbar med pedofilisk benägenhet. Typ många gubbar helt plötsligt utvecklar pedofiliska tendenser när de blir 45+ , att de helt plötsligt attraheras av tjejer mellan 13-20

Precis 


   
SvaraCitera

SKORPIONEN:

Mmm, det är det så bäst att låta bli 😀

du får göra det istället


   
SvaraCitera