Aviseringar
Rensa alla

online spel.


Ämnesstartare

Brukade nörda tibia förut men inte längre och spelade lite runescape fast det sög så ja sluta. Men nu blev jag sugen på spela nåt liknande igen så jag undrar vad det finns för andra gratis onlinespel? Spel för 17 åringar typ, lite mognare spel.


   
Citera
Ämnesetiketter

Minecraft. Göre.


   
SvaraCitera
Tyrael

Gratis? För 17-åringar?

gogo Runes of Magic.

fattar dock inte hur du vill hitta ett "mognare" spel när du inte ens har råd att betala för ett.


   
SvaraCitera

Tyrael:

fattar dock inte hur du vill hitta ett "mognare" spel när du inte ens har råd att betala för ett.

Är väl mognare det än att bränna alla sina pengar på spel. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Gratis? För 17-åringar?

gogo Runes of Magic.

fattar dock inte hur du vill hitta ett "mognare" spel när du inte ens har råd att betala för ett.

Haha ditt jävla cp, jag är inte lika dum som du och slösar pengar på sånt skit när man kan göra annat för pengarna. Varför slösa pengar på sånt när man har ett liv?


   
SvaraCitera
Tyrael

donibear:

Haha ditt jävla cp, jag är inte lika dum som du och slösar pengar på sånt skit när man kan göra annat för pengarna. Varför slösa pengar på sånt när man har ett liv?

[rolleyes]


   
SvaraCitera

donibear:

Haha ditt jävla cp, jag är inte lika dum som du och slösar pengar på sånt skit när man kan göra annat för pengarna. Varför slösa pengar på sånt när man har ett liv?

Gillar du Dota spela League Of Legends. Tråd om spelet här.

https://www.flashback.org/t834299

Gillar du CS spel så rekommenderar jag Alliance of Valiant Arms och Genesis A.D (sci fi shooter).

Sedan finns det också The Lord of the Rings Online. Men det verkar inte vara din typ av spel.


   
SvaraCitera
Tyrael

respons:

Är väl mognare det än att bränna alla sina pengar på spel. [zzz]

200 kr/månaden = alla pengar?
Är alla fattiga på detta forumet?


   
SvaraCitera

runescape spelade man i min ungdom, sen uppdaterade dom grafiken å det blev värdelöst, men jag var en jävel på wood cutting [cool]


   
SvaraCitera

Tyrael:

200 kr/månaden = alla pengar?
Är alla fattiga på detta forumet?

Ptja, när jag betalat min mat och hyra har jag inte mycket mer pengar än så. Lägger dem hellre på mat och öl med vänner än att sitta själv framför datorn istället, det är väl inte så konstigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Gillar du Dota spela League Of Legends. Tråd om spelet här.

https://www.flashback.org/t834299

Gillar du CS spel så rekommenderar jag Alliance of Valiant Arms och Genesis A.D (sci fi shooter).

Sedan finns det också The Lord of the Rings Online. Men det verkar inte vara din typ av spel.

wow, spelet verkar skönt 🙂 The lord of the rings? jag älskar sagan om ringen så vrf nte? kör bara, hur spelar man LOR? länka 😀


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera