Aviseringar
Rensa alla

Online spel till Sverige.


Ämnesstartare

Jag har typ hittat spel på youtube, två online spel som jag tycker ser roliga ut [ops] Ni ska veta att jag sällan spelar spel, förutom om jag är extremt uttråkad och bara måste ha något att göra. Men jag fastnade för dessa två spel .. [tired]

(Alicia CBT)

(Husky express)

Dessa spel ska typ släppas i Japan, korea eller vad det nu är för länder.. snart! Och min fråga är (till er som nu är mer insatta i detta med spel än jag) om dessa spel kommer bli aktuella i Sverige, någon gång? Klart ingen av er kanske vet det, men tror ni det skulle kunna hända [tard]?


   
Citera
Ämnesetiketter

Med största sannolikhet inte. Däremot kommer du förmodligen kunna spela dem på engelska servrar (vilket jag är ganska säker på att båda spelen lär ha). Det krångliga är att skaffa konto och ladda ner spelen när allting står på koreanska, men det finns säkert en massa tutorials på internet för hur man ska gå tillväga.

Du kanske till och med kan bli betatestare och spela innan de släpps om du registrerar dig och ställer dig i kö.


   
SvaraCitera

varför i hela hel**** skulle du vilja spela ett häst "racing" spel?


   
SvaraCitera

ankzor:

varför

Satt precis och tänkte att det måte vara ett sjukt vinnande koncept [bigsmile]
Hästar+fantasymiljö+online lär resultera i en hel del casual gamer grrls-spelare. Om jag bara hade kommit på iden själv :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

varför i hela hel**** skulle du vilja spela ett häst "racing" spel?

Öh, varför inte?


   
SvaraCitera

PernillaN:

varför inte?

för... att det bara inte kan vara bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

för... att det bara inte kan vara bra.

Varför inte det?


   
SvaraCitera