Aviseringar
Rensa alla

Onlinespel


Ämnesstartare

Hej allihopa!

Jag har länge varit en så kallad "gamer". Dock kan det bli väldigt tråkigt att spela samma spel dag ut och dag in ibland och jag undrar därför om någon har några förslag på spel att spela? Jag har tre spel jag brukar växla att spela mellan. Dessa är Runescape, Eve online och Swtor. Spelar någon av er dessa spel eller kan ni rekommendera något annat?


   
Citera

Finns ju en del andra, men vilken typ av spel är du ute efter? Fler MMOs eller nån annan genre?


   
SvaraCitera

lol, wow, cs go, heartstone, cod 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Finns ju en del andra, men vilken typ av spel är du ute efter? Fler MMOs eller nån annan genre?

Ja, MMOs är det jag söker efter. Helst i stil med de ovan. Har testat WoW och tyckte inte om det särskilt mycket.


   
SvaraCitera

Gillar du SWTOR lär du älska Elder scrolls online, vilket faktiskt avskaffar sin månads kostnad den 17 mars! 

Alternativt bör du pröva Dragon age inquisition lätt mitt favorit spel genom tiderna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linus333:
Gillar du SWTOR lär du älska Elder scrolls online, vilket faktiskt avskaffar sin månads kostnad den 17 mars! 

Alternativt bör du pröva Dragon age inquisition lätt mitt favorit spel genom tiderna!

Testade elder scrolls online men tyckte inte att det var så värst roligt. Ska testa Dragon age!


   
SvaraCitera

Neko271828:

Testade elder scrolls online men tyckte inte att det var så värst roligt. Ska testa Dragon age!

Diablo 3 är värt att pröva också! 😛


   
SvaraCitera

Jag har hört en del bra saker om Archeage, men aldrig spelat det själv


   
SvaraCitera

Neko271828:

Ja, MMOs är det jag söker efter. Helst i stil med de ovan. Har testat WoW och tyckte inte om det särskilt mycket.

Jag har spelat Tibia (MMORPG) i över 10 år.


   
SvaraCitera

CSGO är det bästa spelet hittils, det är det enda jag spelar iaf. menmen. Du borde kolla upp H1Z1. Det är ett riktigt roligt spel om man spelar själv eller med vänner, med vänner så blir det såklart mycket roligare att spela, man kan prata med folket i spelet och döda varandra och spela mot zombies i survival game.
Kolla tuben så får du se.


   
SvaraCitera

hmm... spelar bara hearthstone och league of legends, tycker de spelen är rolig att spela med sina vänner och själv.


   
SvaraCitera

imafckprick:
hmm... spelar bara hearthstone och league of legends, tycker de spelen är rolig att spela med sina vänner och själv.

Började spela lol för några dagar sen, har alltid varit emot de sorts spelen, gillar o döda. Men gav lol en chans och det var värt 🙂 Lite svårt o början med att döda bots men det gick efter några games!


   
SvaraCitera

gg easy 🙂 Vad heter du då på Lol?

lurifax69:

Började spela lol för några dagar sen, har alltid varit emot de sorts spelen, gillar o döda. Men gav lol en chans och det var värt 🙂 Lite svårt o början med att döda bots men det gick efter några games!


   
SvaraCitera

Panfu, habbo, stardoll, gosupermodel


   
SvaraCitera

imafckprick:
gg easy 🙂 Vad heter du då på Lol?

Kör west . skriver pm


   
SvaraCitera