Aviseringar
Rensa alla

Only in Våmhus kids, only in våmhus


Ämnesstartare

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nice..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hår-ribelt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så är det världens fest här Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: blir svårt att kissa dock

Det är det som tillför den välbehövda fukten. Tänk på alla nya intressanta mossarter som kan frodas.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Det är det som tillför den välbehövda fukten. Tänk på alla nya intressanta mossarter som kan frodas.

Spännande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Spännande!

Istället för medborgarlön föreslår jag härmed medborgarhårunderkläder(som inte bara är till för alla medborgare men är också gjorda från material från alla medborgare)


   
SvaraCitera
Lounge

Alltså ja. HON REKOMMENDERAR JU ATT INTE HA D PÅ SIG!! Men det är lite spejsat. Är nog dock inte lika chockad då Våmhus ligger 1 mil ifrån där jag bodde och är väl medveten om traditionen. Är inte förvånad heller att fenomenet uppstod i Våmhus då de flesta ifrån Våmhus i min skola var lite -tard-, snällt sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
Alltså ja. HON REKOMMENDERAR JU ATT INTE HA D PÅ SIG!! Men det är lite spejsat. Är nog dock inte lika chockad då Våmhus ligger 1 mil ifrån där jag bodde och är väl medveten om traditionen. Är inte förvånad heller att fenomenet uppstod i Våmhus då de flesta ifrån Våmhus i min skola var lite -tard-, snällt sagt.

Åh ja, Moratrakten är väl lite extra speciell men i ställen som Våmhus är det nog som tydligast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går inte att få tag på Billy Opels version av house of the rising sun förlagd till Våmhus på internet tydligen 


   
SvaraCitera
Lounge

dazed: Moratrakten är väl lite extra speciell

hockey hater??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

hockey hater??

Hockey är en aspekt jag gärna hatar på Mora för men det är ju inte det som är det skevaste med Mora, det är extra mycket glesbygd där kulturellt tror jag.


   
SvaraCitera
Lounge

dazed: Hockey är en aspekt jag gärna hatar på Mora för men det är ju inte det som är det skevaste med Mora, det är extra mycket glesbygd där kulturellt tror jag.

Det kanske det är just där.. med Orsa och Älvdalen och skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

Det kanske det är just där.. med Orsa och Älvdalen och skit.

Ja, traktorbältet som man säger inom kulturantropologin 


   
SvaraCitera
Lounge

dazed:

Ja, traktorbältet som man säger inom kulturantropologin 

Haha aldrig hört det uttrycket! Skulle säga skotNbältet.


   
SvaraCitera