Aviseringar
Rensa alla

onödiga användare.


Ämnesstartare

Jag gillar ordet "dom" [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Du menar att de addar en på msn? isåfall ja.
Det är väl kanske folk som tävlar om att få så många kontakter som möjligt på sin kontaktlista.

Facebook , msn ,Um de bara idioter som addar mig som inget vill mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Becki:

Jag är homo sapiens sapiens.
Jag är oskuld.

Jag är inte intresserad av oseriösa heller för delen. Så du åker nog bort!

Jag kan vara riktigt snäll och omtänksam om jag bara vill beror mest på hur andra är mot mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Facebook , msn ,Um de bara idioter som addar mig som inget vill mig

Vet inte hur det fungerar på Facebook. Och här ser jag heller inget problem.

Men om folk addar dig på MSN så är det ju för att den är publik tydligen eller frågar alla efter din MSN och sen inte skriver?

cannabis:

Jag kan vara riktigt snäll och omtänksam om jag bara vill beror mest på hur andra är mot mig.

Och vad har jag gjort dig? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Becki:

Men om folk addar dig på MSN så är det ju för att den är publik tydligen eller frågar alla efter din MSN och sen inte skriver?

Ja de finns alla sorter.. [sad]

Becki:

Och vad har jag gjort dig?

Inget direkt var bara lite irriterad på din inställning att tro bra om nån du inte känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Ja de finns alla sorter..

?

cannabis:

Inget direkt var bara lite irriterad på din inställning att tro bra om nån du inte känner.

Varför ska du förstöra min lycka över funnit en chattkompis? [mad]

Sen känner och känner. Det känns som jag inte känner någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Hur vet man att någon lagt till en som vän?

http://lajm.eu/emil/UM/friends/

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Becki:

Varför ska du förstöra min lycka över funnit en chattkompis?

Sen känner och känner. Det känns som jag inte känner någon.

Vadå hur svårt kan de vara att få en chattkompis? jag tycker inte om att de finns personer som utnyttjar andra som tex pedofiler och våldtäcksmänn. Så jag blir hällre ovän med dig en att du råkar illa ut.

Varför har du ingen avatar föresten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Dem är lika mycket värda..och lika nödvändiga..som du och jag:).

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Vadå hur svårt kan de vara att få en chattkompis? jag tycker inte om att de finns personer som utnyttjar andra som tex pedofiler och våldtäcksmänn. Så jag blir hällre ovän med dig en att du råkar illa ut.

Jo, det är det!

Förr gav jag min MSN till varenda kotte som frågade. Det här slutade med att jag fick men för livet (behöver jag säga vad killar så glatt gör i cam?).

Sen har de varit tråkiga, kallprat eller något annat.

Om du så gärna vill veta så har han en flickvän, så han är inte alls ute efter något annat än att snacka (helt sjukt va?). Dessutom så är jag till 99,9 % säker på att han är han. Min intuition säger det.

Dessutom träffar jag inte personer via Internet så även om det är en pedofil (vilket det inte kan vara eftersom jag är hela 18 bast, i så fall är han bara en gammal gubbe). Ingen har heller chans att våldta mig, eftersom jag inte går med på att träffa någon.

cannabis:

Varför har du ingen avatar föresten?

Kan du inte lista ut det själv? För att jag vill vara anonym! Har ingen lust att sätta in en bild på något annat heller som jag inte äger (tagit bilden själv).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Becki:

Kan du inte lista ut det själv? För att jag vill vara anonym! Har ingen lust att sätta in en bild på något annat heller som jag inte äger (tagit bilden själv).

hmm ja förstår inte de ändå varför.

Becki:

Jo, det är det!

Jag ska inte lägga mig i ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

hmm ja förstår inte de ändå varför.

Därför "Alla känner apan, apan känner ingen". Folk har en tendens att alltid komma ihåg mig (fast jag inte kommer ihåg dem). Det är rätt obehagligt när någon kommer fram och man inte har en aning om vem personen är (då menar jag inte att personen sett mig på Internet för det har ingen gjort).

Men skulle jag då lägga ut en bild på Internet så skulle ju folk känna igen mig (för jag tror ändå att det finns en hel del här som bor där jag bor). Jag gillar att vara anonym även fast jag inte på något sätt är oseriös (eller ibland kan jag vara det, men det är mest på skoj).

Du har väl ingen bild på dig heller? Vad är din anledning?

cannabis:

Jag ska inte lägga mig i ...

Lägga dig i vad? Du har redan lagt näsan i blöt genom att anklaga en annan för inte vara den han påstår. Vad vet du om det liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Becki:

Du har väl ingen bild på dig heller? Vad är din anledning?

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=247185

Becki:

Vad vet du om det liksom?

bättre va på säkra sidan .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

bättre va på säkra sidan .

Och det är jag! [no-no]

Det finns faktiskt en bild på mig som liten i ett forum. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Becki:

Och det är jag!

Även om du var de så var ja inte säker så jag strunta i att bry mig om detaljer.

Becki:

Det finns faktiskt en bild på mig som liten i ett forum.

[blush] jag har sätt den på um bilder sidan.


   
SvaraCitera