Aviseringar
Rensa alla

onoff personal klantar.


Ämnesstartare

Tråkigt att de sabbade tv:n. Fast du får ju en 32" LCD-TV för 3900kr ungefär. Då kanske du sparar ryggen på köpet.


   
SvaraCitera
zIGGE

Lounge fact:

kräv en ny tv, ja

Vill se dig stå inne i onoff och kräva en ny tv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elda upp affären. säg att du råkade starta en brand.


   
SvaraCitera

InjectMeWithAIDS:

elda upp affären. säg att du råkade starta en brand.

Hahaha!
Säg att du tappade en cigarett på "utspillt" bensin i varulagret!


   
SvaraCitera

därför man inte köper något på onoff


   
SvaraCitera

Myksa:

Fast först borde ni läsa igenom allt det finstilta på kvittot ni fick. Där kanske det står typ "om vi har sönder den blir ni rövknullade".

lolz [bigcheers]


   
SvaraCitera

Lol, sköna.


   
SvaraCitera

zIGGE:

Vill se dig stå inne i onoff och kräva en ny tv.

Om de hade tappat min tv, ja?!


   
SvaraCitera

Även om tvn bara är värd 1000 kr borde man ge mer som komposition för den pinsamma klumpigheten. Spela roll att saker går ner i värde, man vill ändå ha tillbaka det man är mån om att lämna in.. och om så inte går, något jävligt mycket bättre


   
SvaraCitera

Lounge fact:

komposition

Kompensation?


   
SvaraCitera

Nachac:

Kompensation?

haha ja jag skrev ordet och så klicka jag på ordrättning men så kom bara kompositionsugn upp så tog jag bort ugn och trodde det var rätt ord. har jätteproblem med i och e i ord så JA alldeles korrekt


   
SvaraCitera

Nachac:

Kompensation?

haha ja jag skrev ordet och så klicka jag på ordrättning men så kom bara kompositionsugn upp så tog jag bort ugn och trodde det var rätt ord. har jätteproblem med i och e i ord så JA alldeles korrekt


   
SvaraCitera

en komposition är ju ett musikalt verk dum jag är


   
SvaraCitera

Lounge fact:

haha ja jag skrev ordet och så klicka jag på ordrättning men så kom bara kompositionsugn upp så tog jag bort ugn och trodde det var rätt ord. har jätteproblem med i och e i ord så JA alldeles korrekt

[smile]


   
SvaraCitera