Aviseringar
Rensa alla

Ont att ha en k*k som är 14 cm+ i omkrets i sig?


enhimmelskdrog:

omkretsen har mer betydelse än längden iallafall [cute]

hör det ofta.... har att göra med att tjejerna känner sig mer "uppfyllda"..

dessutom kommer man åt bättre och får ett större "tryck" mot innerväggarna där alla sköna känsliga nerver sitter...

men men tråden är tjejernas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

hör det ofta.... har att göra med att tjejerna känner sig mer "uppfyllda"..

dessutom kommer man åt bättre och får ett större "tryck" mot innerväggarna där alla sköna känsliga nerver sitter...

men men tråden är tjejernas

hör samma sak också ofta och jag kan väl KONSTATERA att det stämmer, MEN för mig stämmer det nästan på ett smärtsamt vis. Bara om han tryckte den lite snett värkte det i hela mig, han måste hela tiden hålla den rakt in liksom... och inte kör apå för fort, helst bara stöta "på stället", d.v.s inte dra in och ut för mycket för det skapar friktion på innerväggarna som redan är spända av hans omkrets o.s.v. så det var rätt jobbigt med andra ord... även om känslan av att vara "uppfylld" var lite guld.


   
SvaraCitera

hur många kuktrådar har du skapat egentligen


   
SvaraCitera

diamond_:

an måste hela tiden hålla den rakt in liksom... och inte kör apå för fort, helst bara stöta "på stället",

hur länge har ni haft sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

hur många kuktrådar har du skapat egentligen

sorry [blush] de här var en gammal! [rolleyes]

namensermanpo:

hur länge har ni haft sex?

som jag sa i andra tråden:
nästan 2 ggr/dag i en vecka och utöver det pullade/använde han sexleksaker i mig kanske 3 ggr/dag samtidigt.


   
SvaraCitera

diamond_:

nästan på ett smärtsamt vi

du kanske borde kolla upp det hos din gynekolog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

du kanske borde kolla upp det hos din gynekolog?

vågar inte det.
hoppas på det bästa att ondheten ska försvinna någon gång... bara jag lyckas bli upphetsad nog, men det är svårt nog.


   
SvaraCitera

diamond_:

hoppas på det bästa att ondheten ska försvinna någon gång... bara jag lyckas bli upphetsad nog, men det är svårt nog.

låt killen smeka dig riktigt länge.. mysa med honom länge och skönt utan någon penetrering. Låt honom utföra oralsex på dig ifall det upphetsar dig? Fast själv så skulle jag ha kollit upp det. Finns väl inget pinsamt med det? Det är deras vardag att kontrollera vaginor, din lär inte vara konstigaste dom har sett under sina karriär[cute]


   
SvaraCitera

diamond_:

sorry [blush] de här var en gammal! [rolleyes]

haha du är mer kukstorleksfixerad än unga tonårspojkar i puberteten D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

låt killen smeka dig riktigt länge.. mysa med honom länge och skönt utan någon penetrering. Låt honom utföra oralsex på dig ifall det upphetsar dig? Fast själv så skulle jag ha kollit upp det. Finns väl inget pinsamt med det? Det är deras vardag att kontrollera vaginor, din lär inte vara konstigaste dom har sett under sina karriär

tack ska försöka prova ditt råd, men vi har försökt med att han smeker mig länge förr utan penetrering, då kunde jag ju bli upphetsad men så snart han slutar röra min klitoris försvinner upphetsningen nästan helt tyvärr. Mjo, kanske kollar upp det om det här inte bättrar sig. Men ska följa en annans råd med att inte ligga på 1 månad nu, sen får vi se... alltså jag blev av med oskulden för lite mer än en vecka sen så det är som sagt nytt för min kropp och jag behöver nog återhämta mig lite eller något. Vi försökte så intensivt en vecka, 2 ggr / dag, att jag tror ja vart slutkörd fysiskt och psykiskt därnere...

schism:

haha du är mer kukstorleksfixerad än unga tonårspojkar i puberteten D:

såja såja 😀 det är bara för jag nyligen haft en riktig i mig, en känsla jag aldrig haft förut... även om det var mest smärta så var det blandat med förtjusning över kuken sååå [cool]


   
SvaraCitera

diamond_:

Vi försökte så intensivt en vecka, 2 ggr / dag, att jag tror ja vart slutkörd fysiskt och psykiskt därnere...

Kan vare därför. Och då du är ganska oerfaren i det hela så kan det ju va så att du spänner dig lite grann?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Kan vare därför. Och då du är ganska oerfaren i det hela så kan det ju va så att du spänner dig lite grann?

vad menas med spänner mig? jag försöker slappna av men om jag t.ex. ska komma med en vibrator på klitoris måste jag knipa jättehårt för att komma, och de var så jag gjorde en gång när han var i mig även om det var sjukt obekvämt med vibratorn för den är så stor och ivägen liksom... så han kunde bara ha sin stilla i mig den gången.. då knep jag så mkt att han nästan "åkte ur mig"...är det det du menar med spänner? de gjorde ju inte ont exakt i orgasmögonblicket men annars kan de göra ont.. men visst har jag svårt o slappna av till fullo, med tanke på att jag vet nu invant att det kommer göra ont varje gång någonstans typ...


   
SvaraCitera

diamond_:

såja såja 😀 det är bara för jag nyligen haft en riktig i mig, en känsla jag aldrig haft förut... även om det var mest smärta så var det blandat med förtjusning över kuken sååå [cool]

[cheers]

Grattiiis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Grattiiis!

hahaha tack! Du är den första som grattar [blush] jag är ganska nöjd själv faktiskt...


   
SvaraCitera

diamond_:

är det det du menar med spänner?

Ja.

diamond_:

men visst har jag svårt o slappna av till fullo

Kan ju vara därför.

Kan ju vara så att hans penis är för stor för dig och att ni behöver massa glid medel. Men du borde försöka slappna av och känna dig bekväm då lär det gå mkt bättre. När du spänner dig blir ju även vaginan spänd och trångare, och då gör ju det ont när han penetrerar.

Ni kanske borde ta det lugnare? Vet att ni säkert har massa sexlust, men ifall det gör ont så är det ju bara jobbigt för både dig och killen att bara sluta mitt i. Ta det lugnare och använd massa glidmedel och försök vara så bekväm som möjligt. Ifall du har den pressen på dig att du måste ha vaginaltsex så lär du ju bli ganska spänd och det kan leda till att det gör ont.

Men jag är ganska oerfaren så jag kanske bara pratar massa struntprat, men det är va jag som en oerfaren person tror.
[smile]


   
SvaraCitera