Aviseringar
Rensa alla

Ont att ha sex


Ämnesstartare

Jag har haft sex ca 6 ggr, och 5 av dom gångerna har gjort JÄTTE ont! Jag fattar inte vad de är för fel. Jag har läst i en tidning att det kan vara en sjukdom vestrubilt nånting hette den. Då ska det göra jätte ont att ha sex, och "symptom" är att man får ont när man cyklar, man kan inte ha tampong eller tajta byxor. Och allt stämmer på mig! någon som har varit med om samma sak? Eller nån som har något förslag på vad jag ska göra [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tycker att du ska gå till ungdomsmottagningen och prata med dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eGran:

Eller nån som har något förslag på vad jag ska göra

Annars kan du trycka på "Frågor & svar" i fönstrets övre kant och ställa din fråga till någon expert. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcus Normark:

Annars kan du trycka på "Frågor & svar" i fönstrets övre kant och ställa din fråga till någon expert. [smile]

Får man svar iår då eller? Har dom bytts ut eller nåt? Blivit aktiva?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Får man svar iår då eller?

Hm, jag tror det. Har inte så bra koll då jag aldrig utnyttjat den funktionen. Men man kan ju för all del pröva 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade rätt mkt sex för kanske ett halvår sen, sen hade jag inte på några månader. nu har jag igen, men det gör ont varje gång, visst e de skönt också men det gör mest ont. vet inte vad det är som är fel:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcus Normark:

Hm, jag tror det. Har inte så bra koll då jag aldrig utnyttjat den funktionen. Men man kan ju för all del pröva 🙂

Okej men då är det som förr alltså.
Det är typ avstängt det där. Ingen som får svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Okej men då är det som förr alltså.

Attans då. Men man kan ju fortfarande söka på vestibulit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera